نیروی هوایی ارتش با بمب های 2 هزار پوندی لیزری اهدافش را منهدم كرد

اصفهان - ایرنا - نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سومین روز از ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت با استفاده از بمب های 2 هزار پوندی لیزری سی سی جی اهداف خود را مورد اصابت قرار داد و منهدم كرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش سخنگوی این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش جنگنده های اف هفت با استفاده از بمب های بهینه سازی شده اهداف فرضی خود را روی باند پروازی منطقه نبرد بمباران و منهدم كردند.
وی اظهاركرد:خلبانان با بهره گیری از تجربیات خلبانان و پیشكسوتان هشت سال دفاع مقدس و با بهره گیری از خودباوری و ایمان به توانمندی نسل جوان امروز نسل جدید با موفقیت در چنین رزمایش هایی شركت می كنند.
ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت كه از روز دوشنبه در منطقه عملیاتی انارك اصفهان با حضور فرماندهان كشوری و لشكری آغاز شده است هم اكنون با انجام عملیات های مختلف پروازی ادامه دارد.
در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شكاری رهگیر، شكاری بمب افكن، ترابری نیمه سنگین و سبك، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته می شود.
اجتمام**1933**9132**1776
خبرنگار: بهروز سلطانیان**انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده
۰ نفر