۸ آبان ۱۳۹۵، ۹:۱۷
کد خبر: 82285043
T T
۰ نفر
سردار سلامی: استفاده گزینه نظامی علیه ایران منتفی است

اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استفاده از گزینه نظامی علیه ایران اسلامی از سوی دشمن به آرزویی بر باد رفته و مدفون بدل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جمعه شب در كنگره 102 شهید شهر كوشك از توابع شهرستان خمینی شهر در استان اصفهان افزود: امروز به حول و قوه الهی هیچ تهدید امنیتی نمی تواند این سرزمین را به مخاطره اندازد.
وی افزود: توانایی پاسخ به دشمن در هر سطحی كه باشد فراهم شده است و ساختارهای عظیمی از قدرت به همت فرزندان این سرزمین ایجاد شده است.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در عراق ارتش بزرگ حشد الشعبی با الهام از انقلاب اسلامی صاحب یك نیروی عظیم مردمی است؛ در سوریه نیروی مردمی قدرتمندی شكل گرفته است و حزب الله لبنان به كابوسی برای صهیونیست ها تبدیل شده است.
وی تصریح كرد: نهضت فلسطین به قدرت نیرومندی در شرق مدیترانه تبدیل شده و انصار الله یمن به عنوان نیروی مسلح قدرتمندی با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی شكل گرفته است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كرد : در سایر كشورهای اسلامی نیز هواداران انقلاب اسلامی مدافع ارزش های اسلام ناب محمدی و همسو با انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
وی خاطر نشان كرد: امروز ایرانی ها، افغان ها، پاكستانی ها، عراقی ها، سوری ها، لبنانی ها، یمنی ها و ده ها كشور مسلمان دیگر، همه در یك جبهه واحد و مستحكم در برابر دشمن ایستاده اند و اجازه نمی دهند هیچ قدرت دیگری بر سرنوشت مسلمانان حاكم شود.
سردار سلامی تاكید كرد: امروز در یمن شعله ای انقلاب اسلامی فروزان است و حاشیه دریای سرخ كه روزی محل سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و محل استقرار ناوگان پنجم ارتش آمریكا بود، مجاهدان انصار الله به عنوان نائبان نظام اسلامی می جنگند تا سرزمین خود را از دشمن پس بگیرند.
وی خاطر نشان كرد: سوریه نیز امروز آوردگاه درگیری اسلام ناب محمدی و استكبار جهانی است كه تاكنون استكبارهیچ توفیقی در این سرزمین نداشته است.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كرد: در آخرین فرازهای شكست دشمن قرار گرفته ایم و امروز صدای خرد شدن استخوان های دشمن در میان ضربت شمشیر مجاهدان اسلام به گوش می رسد.
وی تاكید كرد: شهدای هر سرزمینی نشان از صدق وعده مردم هر دیار و وفاداری آنها به آرمان های عاشورایی است و در واقع شهدای ما امتداد نسل عاشورا در متن زمان و مكان امروز است.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: هیچ میدانی برای نمایش ایمان و محك اعتقادات بالاتر از میدان شهادت نیست.
وی خاطر نشان كرد: حضور ملت ما در یادواره های شهدا نشان از عمق ایستادگی آنها در مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس است و همانگونه كه بیرق تبعیت از ولایت فقیه را بر دوش گرفته ایم تا آخر خواهیم ایستاد.
كنگره بزرگداشت دو هزار و300 شهرستان خمینی شهر در حال برگزاری است كه یادواره 102 شهید شهر كوشك دومین برنامه این كنگره بود.
اولین برنامه كنگره شهدای خمینی شهر پخش دعای ندبه از امامزاده سید محمد خمینی شهر بود كه صبح جمعه در این امامزاده برگزار شد.
شهركوشك از توابع شهرستان خمینی شهر است كه در سالهای دفاع مقدس 102 شهید تقدیم راه اسلام كرده است.
شهرستان خمینی شهر با دارا بودن دو هزار و 300 شهید، سه هزار و 700 جانباز، 372 آزاده و 30 هزار رزمنده نقش بزرگی در سالهای دفاع مقدس داشته است.
كنگره بزرگداشت دو هزار و300 شهید خمینی شهر تا دهم آبان برگزار می شود.
/7134/ 6022 ** خبرنگار: محمد كامران * انتشاردهنده : مسعود عمادی**
۰ نفر