۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
کد خبر: 82290379
T T
۰ نفر
بيانيه ي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به مناسبت يوم الله 13 آبان

تهران-ايرنا-انجمن روزنامه نگاران مسلمان در آستانه يوم الله 13 آبان در بيانيه اي اعلام كرد ملت ايران از همان روزهاي نخست انقلاب با اشغال خانه ي نفوذ آمريكا در تهران، هوشمندي خود را به نمايش گذاشت و آشكارا اعلام كرد استقلال زماني محقق خواهد شد كه امكان نفوذ دشمن بزرگ و استكبار جهاني ناممكن شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا متن كامل بيانيه ي «انجمن روزنامه نگاران مسلمان» به مناسبت فرارسيدن يوم الله سيزده آبان، بدين شرح است: «بسم الله الرحمن الرحيم / امريكا، شيطان بزرگ است و هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد. اين سخن خميني كبير(ره) است؛ كسي كه احياگر مقاومت الهي در برابر شياطين زمان بود. آمريكايي كه مظهر ستم و آيينه ي تمام قد تزوير و زورگويي در جهان است. سيستمي كه بنيادش با جنايت شكل گرفته و جنايتكاري را تا كنون استمرار بخشيده است. آمريكا در رأس استكبار است؛ استكباري كه موجوديتش با ظلم عنان گسيخته بر ملل مظلوم جهان استوار است.
تاريخ، خاطرات تلخي را از اين استكبار جهاني و اين شيطان بزرگ در خود ضبط و ثبت كرده است. سرخپوستان قاره ي آمريكا، هيروشيما، ناكازاكي، ويتنام، پاناما، شيلي، افغانستان، يمن، پاكستان، ليبي، لبنان، عراق، سوريه و بسياري ديگر، هر يك سياهه هايي از جنايت آمريكا را عليه خود ثبت و ضبط كرده اند و ايران، كه پيش از انقلاب عليه اراده ي مردمي كودتاي خون به پا كردند و در بحبوحه ي انقلاب نيز مستشاران آمريكايي و اسرائيلي، حمام خون را در ايران مديريت كردند و با تحريك و تهييج و تقويت صدام حسين هشت سال جنگي را بر ايران تحميل كردند كه زيرساخت هاي توسعه در كشور را ويران ساخت و آن گاه كه سربلندي ايرانيان را عليرغم همه ي فشارها ديدند، تحريم ظالمانه و همه جانبه يي را مديريت كردند و اكنون نيز از در خدعه درآمده اند، به اميد نفوذ و حضور توأم با سلطه ي مجدد در ايران».
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: «ملت ايران از همان روزهاي نخست انقلاب با اشغال خانه ي نفوذ آمريكا در تهران، هوشمندي خود را به نمايش گذاشت و آشكارا اعلام كرد كه استقلال زماني محقق خواهد شد كه امكان نفوذ دشمن بزرگ و استكبار جهاني ناممكن شود و اين ميسر نيست مگر با اراده يي برخاسته از هوشمندي كه جوانان انقلابي ايران در 13 آبان 1358 آن را نشان دادند. تسخير سفارت آمريكا كه يكه تاز قدرت هاي پوشالي جهان بود، لرزه بر اركان پوشالي اين شيطان بزرگ انداخت، تا جايي كه بسياري از نخبگان علوم سياسي به جهانِ پس از آمريكا انديشيدند و هنوز هم مي انديشند.
انقلابي كه به تعبير حضرت روح الله(ره) بزرگ تر از انقلاب ملت ايران در سال 1357 بود، چراكه اين انقلابِ دوم نقشه ي راه حركت جامعه ي ايراني را براي رسيدن به عزت و استقلال ترسيم كرد و حقيقتاً كه ملت بزرگ و مؤمن و هوشمند ايران، اين نقشه ي ترسيمي را خوب پيمود، هرچند كساني از اعتماد مردم سوء استفاده كردند و با مدعاي انقلابي خدمتي كردند كه در راستاي اين نقشه ي ترسيمي نبود و هدف نيز شكاف مردم با انقلاب و نظام مردمي برآمده از اين انقلاب اسلامي بود كه باز هوشمندي مردم و انقلابي ماندنشان اين توطئه را نيز خنثي كرده است و البته ملت مي داند ذات شيطان توطئه است و وظيفه ي آنان نيز هوشمندي و انقلابي ماندن است.
انجمن روزنامه نگاران مسلمان ضمن گرامي داشت اقدام انقلابي جوانان مؤمن ايران در 13 آبان 1358 و تسخير خانه ي نفاق و جاسوسي و نفوذ امريكا در ايران، همه ي مردم جامعه ي انقلابي ايران را به راهپيمايي بزرگ و پرشكوه روز ملّي مبارزه با استكبار دعوت مي كند تا جهان آشكارا فرياد مرگ بر آمريكاي اين ملت انقلابي را بشنوند كه فرمان امام انقلابشان را لبيكي رسا گويند كه فرمود هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد.
ميعاد انقلابيون: 13 آبان 1395.
انجمن روزنامه نگاران مسلمان».
فراهنگ**3067** 1568 دريافت كننده: اميرحسين دولتشاهي انتشار دهنده : حسن فتحعلي
۰ نفر