۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82298432
T T
۰ نفر
دولت یازدهم پایه گذار پروژه های بزرگ در سیستان و بلوچستان بوده است

تهران - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت، دولت یازدهم پایه گذار پروژه های بزرگ و جریان ساز در این استان بوده است.

علی اوسط هاشمی روز دوشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، در پاسخ به این سووال كه عملكرد دولت یازدهم را در توسعه استان سیستان و بلوچستان چگونه ارزیابی می كنید، این مطلب را عنوان كرد.
وی افزود: در 35 سال گذشته آورده كل دولت ها به استان سیستان و بلوچستان ضمن توجه به ارزش پول در هر زمان، 9 هزار و 200 میلیارد تومان بوده اما دولت یازدهم طی سه سال گذشته، 12 هزار میلیارد تومان پایه گذار پروژه های بزرگ و جریان ساز در این استان بوده است.
استاندار سیستان و بلوچستان در مورد حضور خود در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تصریح كرد: همواره سعی كرده ام در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور پیدا كنم.
هاشمی در پاسخ به این سووال كه نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات و خبرگزاری ها را چگونه ارزیابی می كنید، گفت: در نمایشگاه انتظار این است كه به هر میزان كه در جامعه درخشش وجود داشته باشد آثار این درخشش و عصاره آن را در این نمایشگاه بتوان به نمایش گذاشت.
وی افزود: جامعه ما هنوز بر این باور است كه فرصتی كه لازمه رویش نقش رسانه ای و جراید است، آن فرصت منطبق با سطح انتظارات یك جامعه سیاسی تعمیق نیافته و هنوز با تهدید مواجه است.
هاشمی ادامه داد: امروز به تولید امنیت با تكیه بر آگاهی مردم باید بیاندیشیم، صرف تولید امنیت به روش تكیه بر بنیه نظامی كافی نیست، آنچه می تواند به نیروی نظامی یك كشور پشتوانه و قدرت بدهد كه با اقتدار در مقابل هر صاحب قدرت متكی بر یافته های نظامی بایستد، ملت آگاه است، ملتی است كه در مسیر بلوغ، رشد و بودن قرار گرفته است.
هاشمی همچنین افزود: باید بدانیم كه یك بخش از لایه قدرت نیز رسانه ها هستند و به این لایه قدرت وام دار هستیم.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 14 تا 21 آبان با شعار «شفافیت، صداقت» همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.
اجتمام(4) ** 7029 ** 1071 ** خبرنگار: فرهاد شرف پور ** انتشار دهنده: امید غیاثوند
۰ نفر