۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۰۴
کد خبر: 82300149
T T
۰ نفر
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل سوریه وارد مالزی شد

كوالالامپور - ایرنا – تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب برای انجام پنجمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر سوریه وارد فرودگاه بین المللی كوالالامپور پایتخت مالزی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ملی پوشان فوتبال ایران پس از ترك تهران و توقف دوساعته در فرودگاه دوبی سه شنبه شب وارد مالزی شدند و از آنجا عازم محل اقامت خود در شهر 'سرمبان' مركز ایالت 'نگاری سمبیلان' یكی از 13 ایالت مالزی شدند.
تیم ملی ایران در فرودگاه كوالالامپور مورد استقبال مقام هایی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی و گروهی از ایرانیان مقیم این كشور جنوب شرق آسیا قرار گرفت.
بازی هایی را كه سوریه میزبانی می كند به دلیل تنش ها در این كشور، در ورزشگاه 'تانكو عبدالرحمان' كه به 'پاروی' نیز معروف برگزار می شود. این ورزشگاه 45 هزار نفری در این ایالت و در 73 كیلومتری از كوالالامپور واقع است.
پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر سوریه قرار است 25 آبان ماه در این ورزشگاه برگزار شود.
ملی پوشان ایران پیش از رویارویی روز سه شنبه آینده برابر سوریه، روز جمعه 21 آبان ماه در ورزشگاه شهر 'شاه عالم' مركز ایالت سلانگور در دیداری تداركاتی به مصاف پاپواگینه نو می روند.
تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر برابر قطر، تساوی بدون گل برابر چین و دو پیروزی یك بر صفر برابر ازبكستان و كره جنوبی با 10 امتیاز مقتدرانه در صدر گروه یك قرار دارد.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی