۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82304707
T T
۰ نفر

نخستین انتصاب صالحی امیری در وزارت ارشاد

۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82304707
نخستین انتصاب صالحی امیری در وزارت ارشاد

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی «امین عارف نیا» را به عنوان مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی منصوب كرد.

به گزارش ایرنا، در حكم سیدرضا صالحی امیری كه روز شنبه صادر شده، خطاب به عارف نیا آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حكم به سمت «مشاور وزیر و مدیر كل دفتر وزارتی» منصوب می شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حكم ابراز امیدواری كرده، مدیر كل دفتر وزارتی با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از كلیه امكانات موجود، در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی، تعامل و همكاری موثر با معاونت ها، سازمان های تابعه، مدیران كل ستادی و استانی و موسسات وابسته، ابلاغ قوانین، مقررات و بخشنامه ها، پیگیری دستورات و مصوبات و تهیه گزارش های لازم از فعالیت ها و نظارت بر انجام مكاتبات، اسناد و سوابق حوزه وزارتی موفق و موید باشد.

عارف نیا جانشین سیدمحمدرضا موالی زاده شده است.
وی پیشتر سمت مشاور رییس سازمان و مدیر كل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برعهده داشته است.
از جمله سوابق عارف نیا می توان به ریاست مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مشاور دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران و عضویت در ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) اشاره كرد.
فراهنگ ** 1355 ** 1071 ** دریافت كننده: علی اكبر قزوینیان ** انتشار دهنده: امید غیاثوند
۰ نفر