۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
کد خبر: 82340920
T T
۰ نفر

مدیر آتا در فرودگاه مشهد بركنار شد

۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
کد خبر: 82340920
مدیر آتا در فرودگاه مشهد بركنار شد

مشهد- ایرنا- مدیر شركت هواپیمایی آتا مستقر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل سوء مدیریت، عدم پاسخگویی و سرگردانی بیش از 22 ساعته مسافران این شركت، بركنار شد.

مدیر كل فرودگاه های خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شماره 5212 این شركت كه قرار بود در ساعت 20:20 شب گذشته از مشهد به مقصد تهران انجام شود در موعد مقرر انجام نشد و امروز این پرواز باطل و مقرر گردید مسافران آن با پرواز جایگزین ساعت 12:10 ظهر امروز به مقصد تهران اعزام شوند.
محمد باقر قاسم زاده افزود: پس از سرگردانی و معطلی بسیار مسافران این شركت در فرودگاه مشهد، این پرواز ساعت 19 امشب باطل شد و مسافران آن با پیگیری های اداره كل فرودگاه های استان توسط سایر پروازها به مقصد اعزام شدند كه 10 نفر آنان هنوز در فرودگاه مانده اند.
وی اظهار كرد: در این میان حضور نیافتن رئیس این شركت هواپیمایی در فرودگاه مشهد و عدم پاسخگویی مناسب و صحیح به مردم منجر به بروز تنش و مشكل در فرودگاه مشهد شد.
به گفته شاهدان عینی مسافران پرواز یاد شده صبح امروز به دلیل عصبانیت ناشی از ساعت ها سرگردانی و عدم پاسخگویی مناسب مدیر شركت، به داخل دفتر سركشیك این شركت رفته و میز كار رئیس آن را در هم شكستند.
مدیر كل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: به دلیل سوء مدیریت و سوء رفتار رئیس این شركت از ادامه كار وی در فرودگاه مشهد جلوگیری شد.
قاسم زاده افزود: روسای شركت های هواپیمایی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و فرودگاه مشهد نسبت به عملكرد شركت ها در تكریم مسافران و پاسخگویی به آنان حساس است و بر این امر نظارت دارد.
وی اظهار كرد: به روسای شركت های هواپیمایی فرودگاه مشهد توصیه شده است پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی می شود.
پروازهای فرودگاه مشهد كه روز گذشته به علت ریزش برف و نامساعد بودن شرایط جوی چند ساعت لغو شده بود از ساعت 13 همان روز برقرار شد و تا انتهای شب بیش از 24 هزار مسافر با حدود 80 پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی جابجا شدند.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** منتشر كننده: محمد حسین علی مقدم
۰ نفر