۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲
کد خبر: 82341897
T T
۰ نفر
نمایشگاه دائمی اقتصادی ایران در مسكو گشایش یافت

مسكو - ایرنا - نمایشگاه دائمی كالاهای مختلف ایرانی از جمله غذایی و تولیدات بخش های مختلف این صنعت، پوشاك، كفش و صنایع دستی در مركز بزرگ بازرگانی فود سیتی مسكو با حضور محمد امامی امین معاون استانداری تهران گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این مجموعه كه در چارچوب افزایش حضور بازرگانی جمهوری اسلامی در روسیه كنار دیگر كشورها تدارك دیده شده، در برگیرنده توانمندی های 50 شركت برای عرضه محصولات با كیفیت روز جهانی است.
امامی امین معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری تهران كه در مراسم گشایش این نمایشگاه حضور داشت، روز یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرگانان و شركت های مختلف ایرانی در امر صادرات به بازار روسیه مشاركت دارند كه گشایش این نمایشگاه با هدف نظم بخشی، ایجاد انسجام و تقویت در این حوزه بسیار كاربردی است.
وی همچنین زمینه های همكاری شركت های ایرانی و روسی را برای فعالیت در این بخش بسیار گسترده خواند كه می تواند برای تمامی طرف ها سودمند باشد.
در نمایشگاه دائمی جمهوری اسلامی در مسكو كه با همت شورای بازرگانان ایران در روسیه گشایش یافت، شركت های مختلف، تولیدات خود را برای معرفی و فروش انبوه در مركز فودسیتی كه بارانداز صادرات به بازار مصرف مسكو و توزیع به مناطق مختلف است، ارائه كرده اند.
همچنین این مركز نمایشگاهی و بازار فروش به دلیل تمركز واحدهای وارد و صادر كننده محصولات و تولیدات از كشورهای دیگر به ویژه آسیای میانه، زمینه ساز رایزنی شركت های مختلف از جمله ایرانی برای بازاریابی و صادرات یا مبادله بازرگانی به شمار می رود.
اقلام عمده صادرات بخش خصوصی ایران به روسیه شامل كنسروها، خرما، شكلات، شیرینی، سبزیجات، محصولات باغی، صیفی جات، خشكبار و صنایع دستی است.
اروپام ** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا