۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82353620
T T
۰ نفر

برف، راه 17 روستای زنجان را بست

۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82353620
برف، راه 17 روستای زنجان را بست

زنجان - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماهنشان استان زنجان گفت: بارش سنگین برف طی روز گذشته (دوشنبه)، راه های ارتباطی 17 روستا در این شهرستان را بست.

سید جلال خلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و سرما موجب یخبندان و لغزندگی سطح جاده های شهرستان ماهنشان شده است و خودروها باید به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز شوند.
وی تاكید كرد: راه های روستایی بسته شده تا 2 روز آینده با تلاش راهداران این شهرستان بازگشایی خواهند شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماهنشان گفت: 17 راه روستایی بسته شده در این شهرستان از بخش های مركزی و انگوران هستند.
خلیلی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی شهرستان ماهنشان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شكن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشك كرده و بدون این تجهیزات سفر نكنند.
وی خاطرنشان كرد: راهداری شهرستان ماهنشان با 5٠ نیروی انسانی ٢٨ دستگاه ماشین آلات سبك سنگین و نیمه سنگین در چهار راهدارخانه به صورت شبانه روزی آماده انجام عملیات راهداری زمستانی و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران عبوری از جاده های این شهرستان هستند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: شهروندان و رانندگان در صورت نیاز به خدمات راهداری با شماره ١4١ و یا با شماره 02436222255 اداره راهداری و حمل و نقل جاده های شهرستان ماهنشان تماس برقرار كنند.
كسانی كه قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و كشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار كنند.
هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
۰ نفر