۶ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82361995
T T
۰ نفر

یك‌ بام‌ و ‌دو هوای نمایشگاهها در پایتخت؟

۶ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82361995
یك‌ بام‌ و ‌دو هوای نمایشگاهها در پایتخت؟

تهران- ایرنا- نهمین جشنواره محصولات ارگانیك در حالی قرار است در بوستان گفت و گو برگزار شود كه این روزها شهردار و مدیران شهری پایتخت بشدت نسبت به برگزاری نمایشگاه های مختلف در داخل شهر معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار تهران كه به نشانه اعتراض به محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از این نمایشگاه دیدن نكرد پس از پایان یافتن نمایشگاه در یادداشت اینستاگرامی خواستار توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر برگزاری نمایشگاه های پربازدید در مجموعه شهر آفتاب شد.
محمدباقر قالیباف در این یادداشت نوشت: با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد همه نمایشگاه‌های پربازدید در این مكان برگزار بشه، رعایت این مصوبه و مقررات مشابه اونه كه در كاهش ترافیك و آلودگی شهرمون مؤثره.
شهردار تهران در ادامه یادداشت اینستاگرامی خود افزود: ای كاش دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ و نمایشگاه های مشابه، كه پربازدید هستند را در شهر برگزار نمی كرد. علاوه بر اون مصلی كار ویژه خودش رو داره و جای برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی نیست. وقتی ما متولیان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاریم چه توقعی از شهروندان می‌توانیم داشته باشیم؟
حال این سؤال به وجود می آید كه علت برگزاری 2 نمایشگاه تجهیزات صنعت مترو و محصولات ارگانیك در محل بوستان گفتگو كه شهرداری تهران متولی این 2 نمایشگاه است، چیست؟
زمانی كه شهرداری تهران به عنوان متولی امر و مسئول (كه خود نسبت به احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اقدام كرد) به قانون و حقوق مردم احترام نمی گذارد چه توقعی از شهروندان می توانیم داشته باشیم؟
عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر علت عدم برگزاری نمایشگاه ارگانیك در مجموعه شهر آفتاب با وجود تأكید زیاد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب اظهار كرد: در این نمایشگاه 100 غرفه حضور دارند و بوستان گفتگو مركز همایش های تخصصی در اشل كوچك است.
وی با اشاره به اینكه به دنبال آن هستیم كه با برگزاری این نمایشگاه ایجاد ترافیك نشود خاطرنشان كرد: علاوه بر آن به دلیل آن كه مردم به دردسر نیافتند این نمایشگاه در بوستان گفتگو برگزار می شود.
رحیمی همچنین تصریح كرد: نمایشگاه هایی كه مخاطب كشوری دارد در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود.
خبرنگار: عاطفه نژاد سالاری - انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353// 1539
۰ نفر