۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82363544
T T
۰ نفر
بارش برف و باران طي 24 ساعت آينده در تهران/آبگرفتگي معابر و افزايش تدريجي آلاينده ها

تهران - ايرنا - اداره كل هواشناسي با پيش بيني بارش قابل توجه باران طي 24 ساعت آينده در سطح استان تهران، از آبگرفتگي معابر شهري با توجه به ظرفيت قابل توجه اين سامانه بارشي دراين مدت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از اداره كل هواشناسي استان تهران، آسمان استان امروز ابري و مه آلود همراه با بارش باران، گاهي رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پيش بيني مي شود.
دراين گزارش با اشاره به اينكه بارش ها تا ظهر فردا(چهارشنبه) در سطح استان تهران ادامه دارد، تصريح شده، از بعدازظهر چهارشنبه در پاره اي از نقاط استان شاهد وزش باد شديد خواهيم بود و در روز پنجشنبه نيز به تدريج غلظت آلاينده هاي جوي افزايش مي يابد.
اداره كل هواشناسي استان تهران، كمينه و بيشينه دماي پايتخت در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را به ترتيب (5 و 6)، (1 و 7) و (3 و 9) درجه سانتيگراد اعلام كرده است.
برهمين اساس، ورامين با 8 درجه سانتيگراد بالاي صفر و فيروزكوه با هفت درجه سانتيگراد زير صفر به ترتيب گرمترين و سردترين نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
اداره كل هواشناسي استان تهران همچنين با اشاره به بارش برف و ايجاد مه در مناطق كوهستاني استان، تجهيز خودروها به لوازم ايمني و زمستاني را به رانندگان توصيه كرده است.
* براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: كامبيز رضايي - انتشاردهنده: محسن فتاحي
تهرام/1699//1625
۰ نفر