۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82393829
T T
۰ نفر
دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن در یزد آغاز بكار كرد

یزد – ایرنا – دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد آغاز بكار كرد.

به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی كارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراك و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد كه از امروز به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است ، تجهیزات معدنی ،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شركت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر با همكاری شركت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شركت شهرك‌های صنعتی یزد دایر شده است.
استاندار یزد، رئیس مجمع نمایندگان استان، برخی نمایندگان مردم استان یزد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ، مهدی كرباسیان را در بازدید از غرفه های این نمایشگاه همراهی می كردند.
در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن در استان یزد 100 شركت داخلی و خارجی شركت دارند.
1968/ 5054 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشاردهنده: بهنام احمدی *
@irnayazdd
۰ نفر