۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82394248
T T
۰ نفر
سلطانی فر: مسابقات بین المللی ورزشی در مراكز استان ها برگزار می شود

بجنورد- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست كلی این وزارت خانه برگزاری مسابقات بین المللی در مراكز استان ها است كه این امر منجر به ایجاد شور و شعف بیشتر در بین مردم و شكوفایی این مناطق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر جمعه به خبرنگاران خراسان شمالی در بجنورد اظهار كرد: در این راستا، باید تاسیسات و امكانات مهم ورزشی نظیر ورزشگاه 15 هزار نفره بجنورد در مراكز هر استان ایجاد و راه اندازی شود.
وی با بیان اینكه در خراسان شمالی علیرغم محدودیت منابع، امكانات خوبی در زمینه ورزش ایجاد شده است، گفت: در برنامه ششم مصوبات خوبی برای توسعه ورزش و جوانان تصویب شده استبه طوریكه بودجه ورزش و جوانان در این برنامه بیش از میانگین سایر دستگاه ها خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین اظهار كرد: برجام شرایط اقتصادی مناسبی را در كشور ایجاد كرده كه مجموعه ورزش و جوانان هم از این وضعیت بهره منده است.
سلطانی فر امروز جمعه برای انجام سفری یك روزه و بازدید از پروژه های ورزشی خراسان شمالی وارد بجنورد مركز این استان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا وزیر ورزش و جوانان در این سفر از ورزشگاه 15هزار نفری بجنورد، مجموعه ورزشی6هزار نفری و همچنین ساختمان در دست ساخت اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی بازدید كرد.
قرار است وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشكاران، هیات ها وسمن های ورزشی استان سخنرانی كند.
خراسان شمالی با 23 هزار ورزشكار بیمه شده این استان دارای 43 هیات ورزشی فعال با 23 هزار ورزشكار بیمه شده دارد.
استان 940هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق كشور قرار دارد.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
۰ نفر