۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82395729
T T
۰ نفر
گواردیولا: شاید به اندازه كافی برای بازیكنان سیتی خوب نبودم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در آستانه دیدار امشب (شنبه) برابر تاتنهام از عملكرد شاگردانش دفاع كرد و گفت: شاید به حد كافی برای بازیكنان مربی خوبی نبوده ام.‌

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساكرنت، منچسترسیتی با 42 امتیاز در مكان پنجم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امشب برابر تاتنهام رده دومی به میدان می رود. این تیم 10 امتیاز با چلسی صدرنشین اختلاف دارد.
منچسترسیتی بعد از شكست 4 برصفر برابر اورتون هفته گذشته با انتقادهای زیادی روبرو شد، ولی گواردیولا از مقایسه شاگردانش با بازیكنان سابق خود در بارسلونا و بایرن مونیخ ابراز ناخشنودی كرد.
گواردیولا در یك نشست خبری گفت:‌ منچسترسیتی بازیكنان خوبی دارد. من برای آنها احترام قائل هستم؛ پس چرا بگویم آنها بازیكنان خوبی نیستند. شاید من برای آنها به اندازه كافی خوب نیستم.
وی افزود:‌ آنها بازیكنان منچسترسیتی هستند با توانایی بالا. آنها این ویژگی را در گذشته و فصل جاری نشان دادند. من دوست دارم با آنها كار كنم و به آنها كمك كنم. می خواهم هر چه بیشتر در این تیم بمانم
گواردیولا ادامه داد:‌ اینكه می گویید این بازیكنان در سطح بایرن مونیخ و بارسلونا نیستند، بی احترامی به بازیكنان است.
سرمربی منچسترسیتی گفت:‌ عملكرد ما ثبات نداشت. ما سه مسابقه را به پیروزی رساندیم و به چهارمین مسابقه رسیدیم و مطمئن نیستیم كه برنده می شویم و این نكته مشكل بزرگی است.
گواردیولا گفت: اعمال تغییرات منظم در دفاع می تواند كار را برای كل.دیو براوو دروازه بان تیم دشوار كند.
این دروازه بان شیلیایی بعد از شكست در گودیسون پارك و پس از دریافت چهار گل با انتقادهای تندی مواجه شد.
گواردیولا در پاسخ به این سوال كه آیا تغییرات دفاعی می تواند عامل ضعف سنگربانی براوو باشد، شاید اینگونه باشد. من تمام مسئولیت خود را بر عهده می گیرم. باید آنچه را اتفاق می افتد قبول كنید و من دوست دارم كه قبول كنم.
وی افزود: در اولین لحظه، عكس العمل من در حد تاسف است. دومین بار به خودم و آنچه از بازیكنان می خواهم نگاه می كنم و به آنها می گویم كه برای عملكرد بهتر چه كاری می توانند انجام دهند. همیشه 5 دقیقه بعد از پایان بازی، من آنچه را كه به بهتر شدن تیم كمك می كند، بیان می كنم. من هرگز بازیكنان را در نتایج بد مسابقات مقصر نمی دانم. و هرگز نمی گویم به خاطر براوو شكست خوردیم. دلایل بسیاری برای شكست تیم وجود دارد.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا كورهلی*انتشاردهنده-مولوی