۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82406364
T T
۰ نفر

33 ساعت تلاش برای یافتن 3 كوهنورد درمشهد

۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82406364
33 ساعت تلاش برای یافتن 3 كوهنورد درمشهد

مشهد-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با بیان اینكه تلاش برای پیدا كردن سه كوهنورد در ارتفاعات بینالود این شهرستان از مرز 33 ساعت گذشته است، گفت: با وجود این تلاش ها هنوز این افراد پیدا نشده اند وعملیات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

حسن پركار روز یكشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا گفت: مفقود شدن یك گروه كوهنوردی هفت نفره( شامل چهار مرد و سه زن) در ارتفاعات بینالود مشهد، 33 ساعت قبل به نیروهای امداد هلال احمر اعلام شد كه بعد از بیش از 12 ساعت در بعد از ظهر دیروز چهار نفر از این افراد شامل دو مرد و دو زن نجات یافتند.
وی اظهار كرد: جست و جو برای پیدا كردن سایر كوهنوردان مفقود در دمای منفی 15 درجه توسط نیروهای امداد و نجات در حال انجام است.
وی با بیان اینكه در بررسی های زنده یابی در كوهستان، برخی نقاط احتمالی برای حضور این افراد مشخص شده است افزود: تیم عملیاتی شامل 12 امدادگر كوهستان با چهار خودروی كمك دار جمعیت هلال احمر مشهد هم اكنون در حال جست وجو برای پیدا كردن این افراد است.
بینالود در خراسان رضوی بین مشهد تا نیشابور گسترده شده و بلندترین قله آن به نام شیرباد كه به بام خراسان نیز معروف است، سه هزار و 350 متر ارتفاع دارد.
7496/6012 خبرنگار:آرزو جاودانی **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
۰ نفر