۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۵
کد خبر: 82423361
T T
۰ نفر
عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی كرمانشاه بزودی آغاز می شود

كرمانشاه- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: طراحی بیمارستان 540 تختخوابی كرمانشاه و مناقصه آن تمام شده و پیمان كار آن بزودی در صورت مساعد شدن آب و هوا عملیات ساخت آن را آغاز می كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آخوندی روز پنجشنبه در بازدید از محل ساخت این بیمارستان افزود: احداث بیمارستان 540 تختخوابی از تعهدات آقای رییس جمهوری در سفر تیر ماه سال جاری به مردم كرمانشاه است كه مسوولیت ساخت آن به وزارت راه و شهرسازی محول شده است.
او اضافه كرد: سعی خواهیم كرد بیمارستان بسیار مجهزی بسازیم و در اختیار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی قرار دهیم.
وزیر راه و شهرسازی همچنین از پروژه كمربند غربی شهر كرمانشاه بازدید كرد و گفت: این پروژه یكی از محورهای بسیار مهم شمال – جنوب غرب كشور است كه استان كرمانشاه را به كردستان و استان های شمال غربی و جنوب غربی كشور متصل خواهد كرد.
او طول این كمربندی را 25 كیلومتر اعلام كرد و گفت: كل كارهای این پروژه انجام شده و تا اوایل سال آینده افتتاح و زیربار ترافیك می رود.
آخوندی با بیان اینكه افتتاح كمربند غربی شهر كرمانشاه یكی از خواست های مهم مردم كرمانشاه بود، گفت: توسعه جاده ای كمربندی غربی كرمانشاه به سمت شهرستان كامیاران دو قطعه دیگر به عنوان قطعات الف و ب در دست اجراست كه كار قطعه الف آن تا پاییز سال آینده به اتمام می رسد.
عباس آخوندی در سفر یك روزه به استان كرمانشاه قرار است از بزرگراه اسلام آبادغرب به حمیل و بیمارستان اسلام آبادغرب نیز بازدید كند.
شركت در جلسه شورای اداری استان كرمانشاه در عصر امروز، پایان بخش سفر یك روزه وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.
3033/8066 خبرنگار فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
۰ نفر