۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۴۴
کد خبر: 82424276
T T
۰ نفر
تيم كاراته استان مركزي قهرمان مسابقات بزرگسالان كشور شد

رشت - ايرنا - رقابت هاي كاراته قهرماني بزرگسالان كشور و انتخابي تيم ملي ، بامداد جمعه با قهرماني تيم استان مركزي در رشت پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان اين رقابت ها، تيم كاراته بزرگسالان استان مركزي با كسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره ، عنوان قهرماني رقابت ها را به خود اختصاص داد.
همچنين تيم كاراته بزرگسالان تهران با كسب 2 مدال طلا ، يك مدال نقره و 6 مدال برنز در مكان دوم قرار گرفت. تيم قزوين نيز با كسب يك مدال طلا و يك مدال نقره در رتبه سوم ايستاد و جام اخلاق اين دوره از مسابقات نيز به گيلان تعلق گرفت.
در روز پاياني اين رقابت ها و در پايان مسابقات وزن 84- كيلوگرم ، مهدي قراري زاده از كرمان به مقام قهرماني رسيد،
يونس نوروري از مركزي در مكان دوم اين وزن قرار گرفت، محسن برخورداري از تهران و عارف فرهادي از فارس به طور مشترك مقام سوم وزن 84- كيلوگرم رقابت هاي كاراته قهرماني بزرگسالان كشور و انتخابي تيم ملي را كسب كردند.
همچنين در پايان رقابت هاي وزن 84+ كيلوگرم ، سامان حيدري از كرمانشاه عنوان نخست را كسب كرد ، هادي عرب از اصفهان دوم شد ، سجاد فرخي از مازندران و محمد قاهري از گيلان به طور مشترك در مكان سوم اين وزن قرار گرفتند.
در رقابت هاي كاراته قهرماني بزرگسالان كشور و انتخابي تيم ملي ، حدود 650 كاراته كار از سراسر كشور حضور داشتند كه به مدت سه روز در مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت ، در بخش هاي كاتاي انفرادي و تيمي و كوميته(مبارزه) انفرادي با هم به رقابت پرداختند.
خبرنگار: حسين مجرد **تنظيم كننده: نصراله ابراهيمي**انتشار دهنده: ابوالفضل بابايي
شبك**7285/6070**1392
۰ نفر