۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82451674
T T
۰ نفر

نمايش‌هاي اين هفته پايتخت

۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82451674
نمايش‌هاي اين هفته پايتخت

تهران-ايرنا - برخي از نمايش هايي كه در هفته هاي گذشته در تهران اجراي خود را آغاز كردند، در اين هفته به كار خود پايان مي دهند و بقيه تا پايان اسفند به صحنه مي روند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا نمايش هايي كه از امروز 14 تا روز جمعه 20 اسفند ماه به صحنه مي روند به دو دسته زير تقسيم مي شوند:

** نمايش هايي كه به اجراي خود در اين هفته ادامه مي دهند
- نمايش «نمايش همه چيز مي گذرد، تو نمي گذري» به نويسندگي محمد چرم شير و كارگرداني مهدي سلماني ساعت 19 در فرهنگسراي بهمن اجرا مي شود.
- نمايش «رورانس» به نويسندگي اشكان جباري و كارگرداني مهدي محمدي ساعت 19 در تماشاخانه لوركا اجرا مي شود.
- نمايش «آسگارديا» به نويسندگي ريحانه يزداني و محمد حسين اسلامي و كارگرداني محمد حسين اسلامي ساعت 17 در تماشاخانه استاد جمشيد مشايخي اجرا مي شود.
- نمايش «بازگشت به خانه» به نويسندگي هارولد پينتر و كارگرداني رامين معصوميان و فريد قادر پناه ساعت 21:15 در سالن ارغنون اجرا مي شود.
- نمايش «مانوس» به نويسندگي ليلا حكمت نيا و كيوان سررشته و كارگرداني نازنين سهامي زاده ساعت 20 به مدت 80 دقيقه در سالن قشقايي تئاترشهر به صحنه مي رود.
- نمايش «شعله 2» به نويسندگي و كارگرداني ايمان افشاريان ساعت 20:15 به مدت 75 دقيقه در سالن حافظ اجرا مي شود.
- نمايش «مدارِ بسته» به نويسندگي و كارگرداني پگاه طبسي نژاد ساعت 18:30 به مدت 70 دقيقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه مي رود.
- نمايش «فريدون فرماني فراهاني» به نويسندگي و كارگرداني حميد پاك‌ نيا ساعت 18 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان نمايش داده مي شود.
- نمايش «مافيا» به نويسندگي و كارگرداني افروز فروزند ساعت 21 به مدت 85 دقيقه در تئاتر باران نمايش داده مي شود.
- نمايش «هام» به نويسندگي و كارگرداني عباس عبدالله زاده ساعت 20 در سالن سايه تئاترشهر نمايش داده مي شود.
- نمايش «ريش فيدل غبغب مركل» به نويسندگي و كارگرداني امير علي نبويان ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پاليز نمايش داده مي شود.
- نمايش «كابوس حضرت اشرف» به نويسندگي و كارگرداني حسين پاكدل ساعت 19:30 به مدت 120 دقيقه در سالن استاد ناظرزاده كرماني ايرانشهر اجرا مي شود.
- نمايش «ليرشاه» به نويسندگي كيوان سررشته و كارگرداني محمد عاقبتي ساعت 18 به مدت 70 دقيقه در سالن استاد سمندريان ايرانشهر به صحنه مي رود.
- نمايش «حرفه اي» به نويسندگي دوشان كواچويچ و كارگرداني رضا كيانيان در دو نوبت 17 و 21 به مدت 60 دقيقه در سالن 1 تماشاخانه پاليز به صحنه مي رود.
- نمايش «خداي كشتار» به نويسندگي ياسمينا رضا و كارگرداني علي سرابي ساعت 20 به مدت 85 دقيقه در سالن 2 تماشاخانه پاليز نمايش داده مي شود.
- نمايش «مستند شلتر» به نويسندگي ساناز بيان و كارگرداني امين ميري ساعت 17:30 در سالن قشقايي تئاترشهر نمايش داده مي شود.
- نمايش «خبرگو» به نويسندگي و كارگرداني عليرضا ميرزايي نژاد ساعت 19:30 به مدت 65 دقيقه در سالن ارغنون اجرا مي شود.
- نمايش «باغ آلبالو» به نويسندگي آنتوان چخوف و كارگرداني اكبر زنجان‌پور ساعت 18 به مدت 100 دقيقه در تالار وحدت به صحنه مي رود.
- نمايش «خانه‌اي در انتهاي خيابان بهار» به كارگرداني ندا هنگامي ساعت 20 به مدت 75 دقيقه در سالن استاد سمندريان ايرانشهر اجرا مي شود.
- نمايش «جيم، جام، جسي» به نويسندگي و كارگرداني يسنا پورسينا ساعت 20 به مدت 80 دقيقه در سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي شود.
- نمايش «اينا همه خوبن» به نويسندگي و كارگرداني فريد يوسفي ساعت 20:30 در تالار مولوي نمايش داده مي شود.
- نمايش «عبدل ميمون لات پا كوتاه» به نويسندگي محمد چرم شير و كارگرداني مهشيد حسينيان ساعت 18 به مدت 90 دقيقه در تماشاخانه فانوس به صحنه مي رود.
- نمايش «شب» به نويسندگي، كارگرداني و بازيگري چيستا يثربي ساعت 18 به مدت 60دقيقه در سالن سايه تئاترشهر اجرا مي شود.
- نمايش «براي كلاه آهني‌ها» به نويسندگي و كارگرداني پژمان عبدي ساعت 19 به مدت 80 دقيقه در تئاتر باران نمايش داده مي شود.
- نمايش «آخرين نامه» به نويسندگي و كارگرداني مهرداد كوروش‌نيا ساعت 18 به مدت 90 دقيقه در سالن 2 تماشاخانه پاليز به صحنه مي رود.
- نمايش «بزرگراه» به نويسندگي و كارگرداني ابوالفضل حاجي‌علي‌خاني ساعت 18:30 در تماشاخانه سرو به صحنه مي رود.
- نمايش «ارسبازان» به نويسندگي و كارگرداني محمد خاكساري ساعت 20 به مدت 45 دقيقه در سالن موج نو اجرا مي شود.
- نمايش «ترن» به نويسندگي و كارگرداني حميدرضا آذرنگ ساعت 19:30 به مدت 100 دقيقه در سالن اصلي تئاترشهر به صحنه مي رود.
- نمايش «نام تمام مادران...» به نويسندگي و كارگرداني محمد رحمانيان در دو نوبت 18:30 و 20:30 در تماشاخانه پايتخت مجموعه كنش معاصر نمايش داده مي شود.

** نمايش هايي كه اين هفته پايان مي يابد
- نمايش «جايي در ميان خوك ها» به نويسندگي آثول فوگارد و كارگرداني فريد عزيزي تا روز جمعه ساعت 20:45 به مدت 75 دقيقه در تماشاخانه دراما نمايش داده مي شود.
- نمايش «منيژه» به نويسندگي و كارگرداني بهاره جهاندوست تا روز جمعه ساعت 18 در تماشاخانه پايتخت مجموعه كنش معاصر به صحنه مي رود.
- نمايش «دكتر استوكمان (دشمن مردم)» به نويسندگي هنريك ايبسن و كارگرداني علي پويان تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 80 در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا مي شود.
- نمايش «ريحانه» به نويسندگي و كارگرداني سيروس همتي تا روز يكشنبه ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنري نمايش داده مي شود.
- نمايش «خانم ايكس» به نويسندگي و كارگرداني جواد عاطفه تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 60 دقيقه در خانه نمايش دا به صحنه مي رود.
- نمايش «بر پهنه چشمان مغربي ات» به نويسندگي سيروس همتي و كارگرداني سعيد بصيري تا روز جمعه ساعت 19:30 در خانه نمايش اداره تئاتر اجرا مي شود.
- نمايش «گاليله» به نويسندگي برتولت برشت و كارگرداني نازنين زهرا رفيعي تا روز جمعه ساعت 16:30 در تئاتر باران نمايش داده مي شود.
- نمايش «تاتر بد» به نويسندگي مهدي كوشكي و كارگرداني صحرا فتحي تا روز جمعه ساعت 18:45 در خانه نمايش دا نمايش داده مي شود.
- نمايش «زنبور» به نويسندگي بهزاد آقاجاني و كارگرداني بهزاد آقاجاني و محمد مطهري پور تا روز شنبه ساعت 18:30 در خانه نمايش دا اجرا مي شود.
- نمايش «پيغام بگذاريد ... » به نويسندگي سيد علي معتضدي تا روز جمعه ساعت 18 به مدت 50 دقيقه در سالن خسرو شكيبايي تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه مي رود.
- نمايش «كافه سايه» به نويسندگي ابراهيم عادل نيا و كارگرداني مجيد واحدي زاده تا روز شنبه ساعت 20:30 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد ركن‌الدين خسروي تماشاخانه سه‌نقطه اجرا مي شود.
- نمايش «غبار» به نويسندگي انوش معظمي و كارگرداني محمد رضا مداحيان تا روز سه شنبه در دو نوبت 18 و 21 در تالار وحدت به صحنه مي رود.
- نمايش «كلفت ها» به نويسندگي ژان ژنه و كارگرداني سپيده صيفوري و فاطمه صارمي تا روز چهارشنبه ساعت 18:15 به مدت 60 در خانه موزه استاد عزت الله انتظامي به صحنه مي رود.
- نمايش «ويولن تايتانيك» به كارگرداني پيترو فلوريديا تا روز يكشنبه ساعت 19 به مدت 60 دقيقه در كارگاه دكور بنياد رودكي به صحنه مي رود.
- نمايش «پزشك نازنين» به نويسندگي نيل سايمون و كارگرداني آرسام فتاحي تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 60 دقيقه در سالن استاد ركن‌الدين خسروي تماشاخانه سه‌نقطه نمايش داده مي شود.
- نمايش «ال نينو» به كارگرداني نسيم افشارپور تا روز جمعه ساعت 19 در تالار ناصرخسرو به صحنه مي رود.
- نمايش «من...» به نويسندگي حميد ورد و فرهاد تجويدي و كارگرداني فرهاد تجويدي تا روز سه شنبه ساعت 19:30 به مدت 70 دقيقه در پرديس تئاتر تهران (خاوران) اجرا مي شود.
فراهنگ**7561**1027**خبرنگار: سارا كريميان**انتشار: جواد دهقاني