۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۵۸
کد خبر: 82461192
T T
۰ نفر
تشكیل سپاه آزادسازی جولان نه یك اقدام رسانه‌ای بلكه هدفی حقیقی است

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین «اكرم الكعبی» دبیركل جنبش مقاومت اسلامی نجبا گفت: تشكیل سپاه آزادسازی جولان نه یك اقدام رسانه‌ای بلكه هدف حقیقی این گروه مقاومت است.

به گزارش امروز (یك شنبه) دفتر جنبش نجبا در ایران، دبیركل مقاومت اسلامی نجبا روز گذشته (شنبه) در گفت وگو با شبكه المیادین با اشاره به انتشار خبر تشكیل سپاه آزادسازی جولان و بازتاب گسترده آن در رسانه های معتبر جهان، عنوان كرد: رسانه های حامی تروریست ها و رژیم غاصب صهیونیستی پس از انتشار این خبر سعی در غیرواقعی و شعاری جلوه دادن آن كردند.
الكعبی ضمن بیان اینكه حتی شبكه های صهیونیستی نیز از انتشار خبر تشكیل سپاه آموزش دیده و مجهز آزادسازی جولان احساس خطر كرده اند، تصریح كرد: با توجه به انبوه تجربه‌های میدانی و توانمندی‌های نظامی مقاومت اسلامی نجبا، تشكیل سپاه آزادسازی جولان نه یك اقدام رسانه‌ای بلكه هدف حقیقی این گروه مقاومت است.
وی با مجنون توصیف كردن كسانی كه رژیم صهیونیستی را یك قدرت بزرگ می‌پندارند، تاكید كرد: رژیم اسرائیل از لانه عنكبوت سست تر است و مقاومت اسلامی توانایی مقابله با محور شرارت و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارد.
این فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق، همچنین با بیان این كه 'پایان موجودیت گروه تروریستی تكفیری داعش در عراق نزدیك است' گفت: نقشه‌های دولت‌های عرب حاشیه خلیج فارس در حمایت از داعش با شكست مواجه شده و گروه تروریستی داعش به پایان خود نزدیك شده است.
وی افزود: داعشی های سیاسی عراق نیز پس از شكست نقشه‌های خود با دستگاه‌های جاسوسی عربی و آمریكایی نشست‌هایی را برگزار می‌كنند.
الكعبی با بیان اینكه خبر پیروزی كامل نیروهای عراقی در موصل در همین ماه به گوش همگان خواهد رسید، اظهار داشت: پس از پایان نبرد در موصل، عملیات آزادسازی 'الحویجه'، 'مكحول' و ساحل شرقی 'شرقاط' را كلید می‌زنیم.
دبیركل مقاومت اسلامی نجبا در بخش دیگری از سخنان خود 'اربیل' را خاستگاه ویرانی عراق توصیف و تصریح كرد: داعش در اربیل تحت عناوین مختلف و به اشكال متفاوت پایگاه‌هایی را در اختیار دارد.
شیخ الكعبی همچنین با انتقاد از تلاش آمریكا برای مصادره پیروزی‌های ملت عراق، بیان داشت: رسانه‌های عربی ـ غربی همه تلاش خود را به كار گرفته اند تا پیروزی های اخیر نیروهای عراقی را به نام آمریكایی‌ها ثبت كنند.
وی با تاكید بر این كه به هیچ كس اجازه مصادره پیروزی‌های ملت عراق داده نخواهد شد، تصریح كرد: آمریكایی‌ها در عملیات نظامی به جای كمك رساندن به نیروهای عراقی، دست اندازی می‌كردند.
خاورم*1275
انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر