۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82466745
T T
۰ نفر
جام جهانی كشتی فرنگی/شكست سنگین آلمان مقابل دلاورمردان كشتی ایران

آبادان- ایرنا- تیم ملی كشتی فرنگی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی كشتی فرنگی در آبادان تیم آلمان را متحمل شكست سنگینی كرد.

به گزارش ایرنا، سی و پنجمین دوره جام جهانی كشتی فرنگی درسال 2017 صبح امروز (پنجشنبه) در محل سالن كوثر شهر آبادان آغاز و عصر جمعه با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.
ایران درگروه یك با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و درگروه دوم این رقابت ها نیز تركیه، بلاروس، اوكراین و جمهوری آذربایجان قرار دارند.
تیم ایران درنخستین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 10:30 امروز پنجشنبه برابر تیم آلمان قرار گرفت و با نتیجه هفت بر یك این تیم را شكست داد تا بعد از ظهر امروز در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز مقابل تیم روسیه با همه ستارگانش قرار گیرد.
تیم روسیه نیز در نخستین دیدارخود قزاقستان را هشت بر صفر شكست داد.
ملی پوشان كشتی فرنگی ایران صبح فردا (جمعه) نیز درسومین دیدار مرحله مقدماتی برابر قزاقستان صف آرایی خواهند كرد.
ازنكات قابل توجه دیدار تیم های ایران و آلمان، پیروزی نوید بخش یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان برابر پاسكال ایزل دارنده مدال طلای اروپا با نتیجه 11 بر 2 بود. قادریان فرنگی كار سنندجی تیم ملی در پیكارهای جهانی وزنهای غیرالمپیكی سال 2016 جهان كه آذرماه سال 95 درمجارستان برگزارشد، بسیار ضعیف ظاهر شده بود.
همچنین در وزن 85 كیلوگرم نیزحسین نوری كه بعد ازكسب عنوان نخست درمرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور درالمپیك ریو كه فروردین سال 95 برگزار شد در نهایت نتوانست اعتماد محمد بنا را برای حضور در ریو جلب كند و مدتها از میادین دور بود.
وی در این رقابت ها و در نخستین كشتی با نتیجه 2 بر یك رامسین عزیزسیر دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از آلمان به پیروزی رسید.
سیدمصطفی صالحی زاده نماینده وزن 98 كیلوگرم ایران كه مدال طلای جوانان آسیا را شكست داد با غلبه بر اولیور هاسلر دارنده مدال نقره جهان، شگفتی ساز شد.
ایران 7 – آلمان یك
59 كیلوگرم: محسن حاجی پور 2 – كریستوفر كرامر صفر
66 كیلوگرم: مهدی زیدوند 2 – اریك ویس صفر
71 كیلوگرم: محمدعلی گرایی 7 – ماكسیمیلیان شوابه صفر
75 كیلوگرم: سعید عبد ولی 7 - فلوریان نیومایر 2
80 كیلوگرم: یوسف قادریان 11 – پاسكال ایزل 2
85 كیلوگرم: حسین نوری 2 – رامسین عزیزسیر یك
98 كیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده 5 – اولیور هاسلر صفر
130 كیلوگرم: امیرقاسمی منجزی 2 – ادوارد پاپ 5
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی*1724*1067**
خبرنگار: رضا رمضانی * انتشار: حسین فتح الهی
۰ نفر