۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82466973
T T
۰ نفر
18 دختر فوتبالیست جوان ایرانی فردا راهی سوچی روسیه می شوند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دختران جوان ایران از اعزام 18 فوتبالیست جوان به تورنمنت چندجانبه سوچی روسیه خبر داد و گفت:‌ بازیكنان تیم در شرایط خوبی قرار دارند و تلاش می كنیم اهداف تعیین شده كادر فنی برای حضور در این رقابت ها به خوبی محقق شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تورنمنت بین المللی سوچی روسیه از 29 اسفند ماه جاری با حضورهشت كشور آغاز می شود و 18 فوتبالیست جوان ایرانی همراه با كادر فنی این تیم فردا صبح (جمعه) تهران را به مقصد روسیه ترك می كند.
لیلا وقاری درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهاركرد: زمان زیادی برای آماده سازی تیم در اختیار نداشتیم اما انگیزه بالای بازیكنان وانجام دو دیدارتداركاتی با تیم ملی زنان ایران و تیم فوتبال دختران زیر20 سال اوكراین كمك كرد تا بازیكنان زودتر به آمادگی برسند.
وی ادامه داد:‌ بیشتر فوتبالیست های اعزامی به سوچی تجربه حضور قبلی دراین رقابت ها را دارند و همین تجربه كمك خواهد كرد تا بازی های خوبی را در روسیه شاهد باشیم.
وی تصریح كرد:‌ با وجود اینكه فرصت زیادی نداشتیم اما توانستیم تقریبا همه برنامه های آماده سازی را دنبال كنیم و بازیكنان این توانایی را دارند كه با تاكتیك های مختلف دفاعی یا تهاجمی در زمین بازی كرده و حتی ازنقاط ضعف حریفان استفاده و برای تیم فرصت خلق كنند.
وقاری ازمیزان آمادگی بازیكنانش اظهار رضایت كردو گفت: ‌نتیجه تساوی با تیم ملی بزرگسالان و نتیجه دو بر یك برابر اوكراین فوتبالیست را به یك خوباوری سازنده رسانده تا بتوانند با تمركز و دقت بیشتری در زمین بازی كرده و نتیجه بهتری كسب كنند.
تورنمنت بین المللی سوچی روسیه درحالی از 29 اسفند ماه آغاز می شود كه ملی پوشان درمرحله گروهی با تیمهای كراسنودار، قزاقستان و اسلونی همگروه شدند.
تورنمنت سوچی با حضور تیم های ایران، روسیه، بلاروس، اوكراین، ‌كراسنودار، قزاقستان، اسلوونی، آذربایجان و رومانی برگزارمی شود و تیم ایران در گروه نخست این رقابت های با تیم های كراسنودار، اسلوونی و قزاقستان هم گروه است.
برنامه مسابقات ایران در تورنمنت سوچی به شرح زیر است :‌
- یكشنبه 29 اسفند 95/ ساعت 10:00 به وقت محلی
ایران- كراسنودار
- دوشنبه 30اسفند 95 / ساعت 12:00 به وقت محلی
ایران- قزاقستان
- چهارشنبه دوم فروردین ماه / ساعت 12:00 به وقت محلی
ایران- اسلونی
ورزشی *1724*1828
خبرنگار: ‌خدیجه روزبهانی * انتشار: حسین فتح الهی