۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹
کد خبر: 82485824
T T
۰ نفر
فراخوان مقاله دومين كنگره شهداي دانشجوي كردستان اعلام شد

سنندج- ايرنا- كنگره شهداي دانشجوي كردستان براي برگزاري دومين دوره فراخوان خود را در در 9 محور اعلام كرد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني سپاه بيت المقدس كردستان، دومين كنگره شهداي دانشجوي كردستان ويژه دانشگاهيان براي انتخاب برترين مقالات علمي برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند مقالات خود را به دبيرخانه ارسال كنند.
محورهاي اين كنگره در 9 محور شامل مباني و ضرروت ترويج فرهنگ دفاع و شهادت، شهداي گمنام و ولايت مداري، شهداي دانشجو، تشكل دانشجويي و قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران، رسالت دانشگاهيان و جهاد كبير، نقش زنان در تربيت جوان مومن انقلابي، رسانه، فضاي مجازي و نقش آن در نشر فرهنگ و سيره شهداي دانشجو، جايگاه دانشگاهيان در ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت، تفكر جهادي دانش بنيان و نقش آن در اقتصاد مقاومتي و توسعه پايدار و سيره شهداي دانشجو و تاثير راهبردي آن در سلامت اجتماعي است.
مقاله هايي در اين كنگره پذيرش مي شوند كه هركدام آن متعلق به نفر يا گروه ارسال كننده، حداكثر صفحات آن 20صحفه A4 باشد، داراي چكيده مقاله به زبان فارسي و حداكثر 250 كلمه، واژگان كليدي سه تا هفت كلمه و فونت مقاله B nazanin و عناوين B titr باشد.
دانشجويان علاقه مند به شركت كنگره بايد آثار خود را تا پنجم ارديبهشت 96 به دفاتر، حوزه ها و پايگاهاي بسيج دانشجويي در دانشگاه خود تحويل دهند.
دومين كنگره شهداي دانشجوي كردستان 11 ارديبهشت سال جاري با همكاري دانشگاه هاي استان در دانشگاه علوم پزشكي كردستان برگزار مي شود.
طبق برنامه ريزي هاي انجام گرفته در راستاي برگزاري اين كنگره و تا قبل از برگزاري كنگره اصلي در تمام دانشگاه هاي سنندج و شهرستان ها 33 عنوان برنامه براي آشنايي بيشتر دانشجويان با رشادت ها، ايثار و از خودگذشتگي شهدا در قالب يادواره شهدا، شب شعر، مسابقات فرهنگي و ورزشي، سركشي از خانواده شهدا، نامگذاري مكان ها و ساختمان هاي دانشگاه به نام شهدا برگزار مي شود.
مردم كردستان در دوران دفاع مقدس پنج هزار و 470 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده اند و بعد از دوران دفاع مقدس نيز بيش از 250 نفر از اين استان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي به شهادت رسيده اند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسين زاده /** انتشار دهنده: اميد بهمني