۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82490533
T T
۰ نفر

تیم ملی بیلیارد بانوان در بوشهر اردو زد

۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82490533
تیم ملی بیلیارد بانوان در بوشهر اردو زد

بوشهر- ایرنا- مربی تیم ملی بیلیارد بانوان گفت: اردوی تیم ملی بیلیارد بانوان برای كسب آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات آسیایی تركمنستان از روز گذشته در بوشهر آغاز شده است.

آرمین قلی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اردوی تیم ملی بیلیارد بانوان از 22 تا 28 فرورین ماه با حضور هشت بازیكن در بوشهر برگزار می شود كه محمد خدری نیز به عنوان كمك مربی تیم ملی را همراهی می كند.
وی یادآورشد: آیسان ملك آرا(آذربایجان شرقی)، شقایق صانعی(اصفهان)، هانیه فلاح(مازندران)، سعیده سادات صنعتی، مریم نورآباد مطلق و فاطمه رنجبر( بوشهر) ، مریم ایزد(فارس) و ریحانه پوریحیی(تهران) هشت بازیكن دعوت شده به تیم ملی هستند.
مربی تیم ملی بیلیارد بانوان اظهارداشت: تیم ملی بیلیارد زیر 18 سال آقایان نیز با 10 نفر در این اردو حضور دارند كه با هدف ارتقا سطح فنی بازهای خود در این اردو شركت كرده اند.
قلی پور ادامه داد: 10 بازیكن آقایان از استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، شهركرد و شیراز هستند.
وی عنوان كرد: بازیكنان حضور پیدا كرده در این اردو با سیستم های استعدادیابی پیش بینی شده به اردو دعوت شدند كه بیشتر آنها نیز از استان بوشهر هستند.
رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان بوشهر نیزگفت:بوشهر یكی از استان هایی است كه رشته بیلیارد درسطح آن با استقبال خوبی همراه شده و اكنون 12 باشگاه بیلیارد در این استان فعال هستند.
میثم خرمایی پور افزود: در شهر بوشهر و عسلویه هر كدام سه باشگاه و در هر كدام از شهرهای گناوه، جم و برازجان نیز 2 باشگاه بیلیارد فعال هستند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد