۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۳۹
کد خبر: 82500358
T T
۰ نفر
تسليت تركي رييس دفتر رييس جمهوري به داغديدگان سيل آذربايجان

تبريز- ايرنا- محمد نهاونديان، رييس دفتر رييس جمهوري كشورمان روز پنجشنبه در پيامي به زبان تركي آذربايجاني، جان باختن شماري از هموطنان مان در سيل اخير آذربايجان را به مردم اين خطه به ويژه داغديدگان اين حادثه تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، در پيام نهاونديان آمده است:
'ياشاسين آذربايجان
ياشاسين ايران
توفيق نصيب اولدي كي عزيز هموطن لريميزين خدمت لرينه يتيشدوخ. هم چناردا و هم آذرشهرده سيلزده مصيبت گورن خانواده لرين سوزلرين اشيدوخ. و مسئوللارين گزارشلرينه يتيشدوخ و تازا تصميملر توتولدي.
بو تسليتلر او زمان كامل اولار و اورگ لره ياپيشار كي هر نمنه باشاريروخ و بجريروخ بو شرافتلي خلقه تقديم الياخ و هم اِو و هم ايشه راجع٬ تزليغينان اقدام الياخ
الله گدنلري رحمت السين و مصيبتلي فاميللره صبر عطا ائلسين و خدمت ائليينّردن قبول اولسين
محمدنهاونديان ٩٦/١/٣١
آخر هفته گذشته، بارش شديد باران منجر به وقوع سيل در استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل و جان باختن شماري از هموطنان عزيزمان در اين خطه شد.
سيل در آذربايجان شرقي جان 42 نفر از مردم اين استان را گرفت كه با تلاش شبانه روزي و ميداني مسئولان ارشد استان و نهادهاي امدادي و خدمات رسان تاكنون پيكر 38 نفر از مفقودان اين حادثه يافت شده و كوشش بي وقفه براي پيدا كردن بقيه پيكرها ادامه دارد.
دكتر روحاني، رييس دولت تدبير و اميد در اين راستا و با هدف بازديد از مناطق سيل زده آذربايجان شرقي ديروز پنجشنبه ميزبان مرددم اين استان بود.
انتشاردهنده: محمد عزيزي راد
518