۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱
کد خبر: 82511738
T T
۰ نفر
عضو جمنا:درصورت صلاحديد قاليباف يا رئيسي به نفع ديگري كنار مي رود

آبادان - ايرنا - عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي(جمنا) گفت: آقاي رئيسي و قاليباف هر دو قول دادند در صورت صلاحديد و جمع بندي نهايي به نفع ديگري كنار بروند.

به گزارش ايرنا حجت اله عبدالملكي، شامگاه يكشنبه در جمع اعضاي ستاد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي آبادان افزود:جمنا تاكنون در خصوص انصراف يكي از نامزدهاي اين جبهه به نفع نامزد ديگر به جمع بندي نهايي نرسيده است.
يكي از نامزدهاي رياست جمهوري در مناظره تلويزيوني جمعه هشتم ارديبهشت به رقيب خود خرده گرفت كه امكان دارد به نفع همفكر خود كنار بروي.
عبدالملكي سخن از آنچه دولت چهار درصدي ناميد بر زبان آورد و ادعا كرد: سياست هاي دولت يازدهم اشرافي است.
وي بدون توضيح بيشتر، ادعاي خود را پي گرفت و افزود: دولت يازدهم در راستاي اقتصاد مقاومتي حركت نكرد و بيشتر تلاش داشت تا اشرافي گري را از طريق رانت به چهار درصد برخي افراد خاص ، اهداف اقتصادي خود را پيش ببرد.
وي معاهده بين المللي برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) را يكي از اهداف دولت براي بازكردن پاي شركت هاي غربي و استفاده نكردن از توان داخل براي برطرف كردن مشكلات دانست.
به زعم اين عضو جمنا ، اقتصاد كشور همانند قطاري است كه موتور آن از كار افتاده است و بايد با تعمير آن كشور را از وضعيت موجود نجات داد.
عبدالملكي مقابله با بانك ها را توصيه كرد و گفت: بانك ها در كشور به عاملي براي رانت تبديل شدند و دولت سياستي براي مقابله با آنها ندارد.
عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي افزود: كشور به رئيس جمهوري مقتدري نياز دارد تا بتواند از فساد اداري و حقوق هاي نجومي جلوگيري كند.
3015/6125 / 1876
خبرنگار: عدنان جواهري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي