۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82513697
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول:دانشگاه نقش كليدي در برگزاري انتخاباتي پر شور و باشكوه دارد

دزفول - ايرنا - امام جمعه دزفول با تشريح نقش مهم و حساس مراكز آموزش عالي و دانشگاه ها در صحنه هاي مختلف انقلاب به ويژه انتخابات پيش رو گفت:دانشگاه ها نقش كليدي و مهمي در برگزاري انتخاباتي باشكوه و پرشور دارند كه بايد به وظيفه خود عمل كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي روز سه شنبه در آئين تجليل از اساتيد برتر دانشگاه پيام نور و خانواده شهداي مدافع حرم در سالن ارشاد دزفول افزود:دانشگاه ها با داشتن اساتيد برجسته و نخبه مي توانند نقش مهم ،كليدي و حساسي در انتخابات داشته باشند .
امام جمعه دزفول در ادامه با تبريك سالروز ميلاد امام حسين(ع) و امام سجاد (ع) و گراميداشت روز معلم از حضور فرهيختگان ، نخبگان و خانواده شهدا در اين آئين تقدير كرد و گفت:خداوند ظرفيت هاي بسياري در وجود انسان قرار داده كه اين ظرفيت ها بايد با وجود يك معلم آگاه از قوه به فعل تبديل شده و شكوفا شوند .
حجت الاسلام قاضي دزفولي دانشگاه را كارخانه انسان سازي توصيف كرد و گفت:انسان در جايگاهي است كه اگر تربيت نشود به انحطاط و زوال كشيده مي شود و به سوي خسران حركت مي كند.
امام جمعه دزفول به معرفي خصوصيات و ويژگي هاي يك معلم متعهد پرداخت و گفت: معلم بايد بتواند از عهده بار سنگيني كه بر دوشش نهاده شده برآيد و انسانهايي وارسته تربيت كند تا جامعه اي فرهيخته داشته باشيم.
وي گفت:جامعه اي كه نسبت به اساتيد و معلمان احترام قائل است ، جامعه اي پيشرفته است كه به كمال رسيده است و اگر غير از اين باشد جامعه اي عقب افتاده است .
تاكنون 12 هزار دانشجو در 38 رشته در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد از دانشگاه پيام نور دزفول با 25 سال قدمت فارغ التحصيل شده اند.
در اين آئين اساتيد برتر دانشگاه پيام نور دزفول و خانواده شهداي مدافع حرم شهيدان سيدمجتبي ابوالقاسمي،محمد زلقي،اميرعلي هيودي،عليرضا حاجيوند قياسي و عادل سعد با اهداي لوح تجليل شدند.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي**انتشار:محمدعلي فريدپناه