۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۰:۳۵
کد خبر: 82515856
T T
۰ نفر
دولت روحاني، دولت تعامل است/روحاني از باتجربه ترين سياستمداران كشور است

آبادان - ايرنا - نماينده مردم اروميه در دوره هاي پنجم و ششم مجلس شوراي اسلامي گفت: چهار سال قبل به روحاني راي داديم تا با دنيا تعامل برقرار كند و اين دولت به يقين دولت تعامل است.

به گزارش ايرنا شهربانو اماني عصر چهارشنبه در آيين افتتاح ستاد انتخاباتي حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني در آبادان با اشاره به توافق برجام گفت: در انتخابات گذشته به روحاني راي داديم تا با دنيا تعامل برقرار كنيم كه نتيجه آن به دست آوردن برجام بود و اكنون بايد چهار سال ديگر به وي فرصت داد تا نتيجه برجام را ببينيم.
وي تصريح كرد: خرابي هايي در دولت نهم و دهم بر كشور حكمفرما شد كه كار دولت روحاني را در چهار سال نخست سخت كرد و بايد چهار سال ديگر به روحاني وقت داد تا اصلاحات را انجام دهد.
نماينده پيشين مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:روحاني يكي از با تجربه ‌ترين سياسيون كشور به حساب مي ‌آيد زيرا در دستگاه ‌هاي اجرايي و سياسي مانند شوراي عالي امنيت ملي، مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و اكنون در كسوت رياست جمهوري مسئوليت داشته و دارد.
وي روحاني را بهترين گزينه براي رياست جمهوري دانست و افزود: 29 ارديبهشت برگ سبز ديگري در تاريخ سياسي معاصر ايران عزيز ورق مي خورد تا جهانيان شگفت زده شوند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود باانتقاد از عملكرد دولت پيشين گفت: واقعيت اين است كه اخلاق و فرهنگ عمومي به خصوص در حوزه سياست وضع نابسامان دارد و متاسفانه اقدامات رئيس دولت ‌هاي نهم و دهم باعث بي‌ اخلاقي‎ هاي امروز در كشور است.
وي بد اخلاقي و توهين را ناشي از ناتواني و ضعف مخالفان دولت دانست و در ادامه افزود: گروه ‌هاي سياسي كه از پايگاه مردمي و اجتماعي برخوردار نباشند به رويكردهاي غير اخلاقي مانند توهين و فحاشي روي مي‌ آورند.
اماني گفت: بداخلاقي ‌ها به جايي رسيده است كه به شخص اول اجرايي كشور توهين مي‌ كنند و هيچ برخوردي نيز با آنها نمي شود.
وي با بيان اينكه استان خوزستان دژ مقاوم و استوار كشور است و مردم آن جان و زندگي خود را دادند، تصريح كرد: مردم خوزستان به طور يقين در روز 29 ارديبهشت ماه همانند ساير نقاط ايران انتخابي هوشمندانه خواهند داشت.
انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري همزمان با پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ميان دوره اي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، 29 ارديبهشت ماه جاري برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا ستاد تبليغاتي حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني در خيابان شهيد منتظري آبادان افتتاح شد.
/1860/104/6125
خبرنگار: مسعود گادار **تنظيم:سيدبهادر حسيني ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري