۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۰:۵۵
کد خبر: 82515861
T T
۰ نفر
ستادهاي تبليغاتي محمدباقر قاليباف و  سيدابراهيم رئيسي در بندرماهشهر گشايش يافت

بندرماهشهر - ايرنا - ستادهاي انتخاباتي حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي و محمدباقر قاليباف از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري چهارشنبه شب در بندرماهشهر راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت‌الاسلام بنائيان مسوول جبهه مردمي انقلاب اسلامي بندرماهشهر در آئين گشايش ستاد حجت‌الاسلام رئيسي در خيابان امام خميني (ره) اين شهر گفت: امروز اولويت همه ما بدون توجه گرايش سياسي دولت مستقر و همفكر بودن و نبودن آن با ما، وحدت و يگانگي براي دستيابي به يك هدف مشخص است.
بنائيان ادامه داد: همه مردم مي‌توانند بعد از تحقيق و پژوهش در صورتي كه دولت مستقر را كارآمد يافتند به آن راي بدهند و دولت را 8 ساله كنند كه همه ما به راي مردم احترام مي‌گذاريم، چراكه ميزان راي ملت است.
مسوول جبهه مردمي انقلاب اسلامي بندرماهشهر اضافه كرد: در ادامه با تاكيد بر لزوم انجام تحقيق و بررسي قبل از راي دادن، خاطرنشان كرد: اما در صورتي كه مردم با بصيرت پس از تحقيق و بررسي دولت مستقر و رئيس جمهور فعلي را ناكارآمد تشخيص دادند و ديدند مشكلات معيشتي حل نشده، بيكاري همچنان معضل اول جامعه بوده و مشكل مسكن رفع نشده است و آفتاب تابان برجام نيز مثمرثمر نبوده حق دارند اين دولت را 4 ساله متوقف كنند.
مسوول جبهه مردمي انقلاب اسلامي بندرماهشهر ادامه داد: امروز اولويت همه نيروهاي انقلابي وحدت براي رسيدن به يك هدف بزرگ، شادي دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري است و همه باهم بايد هماهنگ و همراه باهم با نيت الهي انجام وظيفه كنيم.
سه‌شنبه شب نيز آئين افتتاح ستاد حجت‌الاسلام حسن روحاني در خيابان متتظري بندرماهشهر با حضور عليرضا شريفي رياست اين ستاد و جمعي از سياسيون اصلاح طلب شهرستان برگزار شد و ستادهاي حجت‌الاسلام حسن روحاني در ساير نقاط شهرستان از جمله شهر بندرامام، شهيد چمران و شهرك بعثت آغاز به كار كرد.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمي ** انتشار:سيدبهادر حسيني