۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82518414
T T
۰ نفر
مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی كشور دربندرگز / 5مدال سهم گلستان

گرگان – ایرنا – مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی كشور كه با حضور 180ورزشكار از استان های مختلف در شهر ساحلی بندرگز از توابع گلستان جریان داشت با معرفی نفرات برتر و كسب 5 مدال از سوی كشتی گیران این استان به پایان رسید.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، این رقابت ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد كه تیم گلستان در رده سنی بزرگسالان در جایگاه دوم ایستاد، اما در دیگر رده های سنی راهی به سكوی تیمی مسابقات نداشت.
در رده سنی بزرگسالان كه با حضور 65كشتی گیر از 20 استان برگزار شد ، در وزن 70 كیلوگرم سید جعفر موسوی از گلستان الف به مقام قهرمانی رسید، نیما اشقاقی از مازندران دوم شد و میثم حیدری از زنجان و مجتبی توكلی از خراسان رضوی به طور مشترك سوم شدند.
در وزن 80 كیلوگرم حمیدرضا زرین پیكر از تهران قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به سید علی موسوی از گیلان رسید و سید جعفر قاسمی از مازندران و امین جعفری از البرز نفرات مشترك سوم بودند.
در وزن 90 كیلوگرم این مسابقات پژمان فضل الله تبار از مازندران بر سكوی قهرمانی ایستاد، وحید عظیمی از تهران نایب قهرمان شد و وحید شاه محمدی از همدان و اسماعیل محمودی از خراسان رضوی در جایگاه سوم مشترك ایستادند.
در وزن مثبت 90 كیلوگرم سید رضا موسوی از مازندران به قهرمانی رسید، صابر كولیوند از البرز دوم شد و پویا رحمانی از فارس و حسین پورخیری از توابع تهران به قرار گرفتن در رده سوم مشترك این وزن رضایت دادند.
در رده بندی تیمی این وزن هم مازندران با 37 امتیاز به مقام اول رسید، گلستان الف با 23 امتیاز دوم شد و تیم البرز با 23 در جایگاه سوم ایستاد.
مسابقات رده سنی جوانان هم با حضور 19 تیم و 65 ورزشكار برگزار شد كه در پایان تیم های مازندران با 38 امتیاز ،تهران با 34 امتیاز و توابع تهران با 28 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم گلستان در رده پنجم قرار گرفت.
در وزن 60 كیلوگرم این رده سنی رضا شیرازی از تهران اول شد، محمد مهرآبادی از خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و سید حسن ساداتی از مازندران و ابوالفضل امیدفر از توابع تهران مشترك سوم شدند.
در وزن 70 كیلوگرم این رده سنی حسین عباس پور از مازندران اول شد، امیرحسین گروسی از همدان به مقام دومی رسید و كمیل نورمحمدی از توابع تهران و سهیل پرسته از گیلان به سومی مشترك این وزن رسیدند.
در وزن 80 كیلوگرم سید سجاد سیدی از مازندران به قهرمانی رسید، محمدرضا پاكپور از تهران دوم شد و مقام سومی مشترك این وزن به امیرحسین ایلات از گلستان الف و مصطفی نجفی از خراسان رضوی رسید.
در وزن مثبت 80 كیلوگرم این رقابت ها هم توكل اسدیان از مازندران اول شد، محمدرضا اسدی از تهران مدال نقره را به گردن آویخت و مجتبی رضایی از البرز و آرش نیرآبادی از گلستان الف به عنوان سوم مشترك این وزن بسنده كردند.
در رده سنی نوجوانان این مسابقات 42 ورزشكار از 16 تیم شركت كردند كه در پایان تیم البرز با 24 امتیاز اول شد، خراسان رضوی با 23 امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم مازندران با 23 امتیاز سوم شد، تیم گلستان هم با 17 امتیاز به جایگاهی بهتر از پنجمی نرسید.
در وزن 60 كیلوگرم این مسابقات رضا مقدسی از خراسان رضوی اول شد، متین زارعی از كرمانشاه با شكست در دیدار فینال به نایب قهرمانی رسید و عزت اله لشگربلوكی از گلستان الف و محمد رسولی از البرز به طور مشترك سوم شدند.
در وزن 70 كیلوگرم امیرحسین هادی پور از لرستان در مسابقه فینال مقابل حمزه كرد از توابع تهران به برتری رسید و اول شد، در این وزن محمد مرادبیگی از البرز و امیرحسین اسماعیلی از مازندران سوم شدند.
در وزن مثبت 70 كیلوگرم سهیل یوسفی از خراسان رضوی قهرمان شد، امیررضا صحرایی از مازندران دوم شد و عنوان سوم مشترك این وزن به موسی الرضا تاتاری از گلستان الف و عرفان ظهیری از البرز رسید.
این مسابقات به مدت یك روز در شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان برگزار شد و شامگاه جمعه به پایان رسید.
ش / 3091 /1648
خبرنگاران: شربتی- میثم محسنی** انتشار: پری سالارنیا
۰ نفر