۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۰۳
کد خبر: 82521905
T T
۰ نفر

حاشيه هاي سفر دكتر روحاني به كرمانشاه

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۰۳
کد خبر: 82521905
حاشيه هاي سفر دكتر روحاني به كرمانشاه

كرمانشاه - ايرنا - سفر انتخاباتي حجت الاسلام دكتر 'حسن روحاني' نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به كرمانشاه با حاشيه هاي زيبا و متنوعي همراه بود.

بيش از پنج هزار نفر از مردم كرمانشاه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و تصاوير دكتر روحاني براي ديدار با نامزد اين دوره از انتخابات رياست جمهوري به سرسراي امام خميني (ره) آمده بودند و همگي با هم فرياد 'روحاني روحاني حمايتت مي كنيم' سر مي دادند.
شادي و پايكوبي مردم حاضر در ورزشگاه با همراهي موسيقي كُردي و فارسي از ديگر حواشي اين مراسم بود كه تا زمان حضور دكتر روحاني در جايگاه همچنان ادامه داشت.
برخي از حاضران در ورزشگاه با لباس كُردي به استقبال نامزد محبوب خود آمده بودند و با شعار كُردي ورود او را به كرمانشاه خير مقدم مي گفتند.
اين جمعيت كه چند ساعت قبل از آغاز سخنراني به ورزشگاه آمده بودند همچنين شعار 'وصيت هاشمي حمايت از روحاني'، 'درود بر هاشمي سلام بر روحاني' و 'روحاني روحاني، عزيز مردم كرمانشاهي' سر مي دادند.
دكتر روحاني ساعت 17 و 40 دقيقه وارد ورزشگاه امام (ره) كرمانشاه شد و جمعيت يكپارچه با شعارهاي كُردي و فارسي در حمايت از او به استقبالش رفتند.
'روحاني زنده باد كرمانشاه پاينده باد'، 'روحاني روح من رئيس جمهور من'، 'نيمه راهيم همه برنمي گرديم ديگه' از ديگر شعارهايي بود كه مردم كرمانشاه در زمان حضور دكتر روحاني در ورزشگاه سر مي دادند.
جمعيت زيادي نيز به دليل ازدحام جمعيت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و بيرون از اين مجموعه با در دست داشتن عكس هاي دكتر روحاني، شعارهايي در حمايت از او سر مي دادند.
قبل از آغاز سخنراني دكتر روحاني يكي از شاعران كرمانشاهي و يكي از دانشجويان دختر دانشگاه رازي به قرائت اشعار و متن هايي در حمايت از روحاني پرداختند.
حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس جمهور كه اهل كرمانشاه است در اين سفر دكتر روحاني را همراهي مي كرد.
رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در استان كرمانشاه نيز قبل از آغاز سخنان دكتر روحاني با بيان اينكه مردم كرمانشاه همانند سال 92 همچنان حامي دكتر روحاني هستند، گفت: ما به روحاني راي مي دهيم چون نمي خواهيم به شرايط قبل از سال 92 بر گرديم.
جليل صحرايي همچنين اظهار كرد كه به روحاني راي مي دهيم تا جامعه اهل حق و اهل سنت در كنار شيعيان از حقوق شهروندي يكسان برخوردار شوند.
دكتر روحاني سپس پشت تريبون رفت و با تكان دادن دستان خود، سخنانش را با سلام و درود بر كرمانشاه قهرمان آغاز كرد و گفت: كرمانشاه سينه ستبر ايران و محل دلاوران ايران زمين است.
او همچنين در ادامه اسامي تك تك شهرستان هاي استان كرمانشاه را بر زبان جاري كرد و به مردمان آن سلام داد.
او اظهار كرد كه سراسر كرمانشاه امروز شور شما جوانان است.
دكتر روحاني خطاب به افرادي كه با سر دادن شعارهايي قصد اخلال در سخنراني او را داشتند، گفت: اين نمونه كشوري است كه مي خواهند درست كنند، اين نمونه آزادي است كه مي خواهند براي مردم بسازند.
وي از حضور زنان و مردان، دختران و پسران و مردم عزيز كرمانشاه قدرداني كرد و گفت: به وعده هايي كه به شما دادم عمل كردم.
در ميان سخنان دكتر روحاني، جمعيت حاضر سخنان وي را با شعارهاي روحاني روحاني حمايت حمايت تاييد و همراهي مي كردند.
3033/8066/6183
خبرنگار:فرزاد نويدي ** انتشار دهنده: محمد رستگار
۰ نفر