۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸
کد خبر: 82530253
T T
۰ نفر
هیچ یك از سه نامزد اصولگرا به نفع دیگری كنار نمی كشد

تهران - ایرنا - رئیس دفتر مردمی ستاد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: بعید می دانم كسی از سه نامزد اصولگرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع دیگری از انتخابات كنار بكشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، احمد خورشیدی روز دوشنبه در یك نشست خبری كه در خبرگزاری تسنیم برگزار شد در پاسخ به پرسش ایرنا این مطلب را بیان كرد .
وی اضافه كرد: بنظر می رسد هر كدام از دوستان اصولگرا در این دوره با ظرفیت های خود به میدان آمدند و اراده در میدان ماندن را در هر سه می بینیم؛ البته در میدان ماندن هر سه به نفع مردم و جناح انقلابی خواهد بود.
خورشیدی در پاسخ به پرسش یكی از خبرنگاران مبنی براینكه آیا انتخابات به دور دوم كشیده می شود یا نه، اظهاركرد: به دور دوم رفتن انتخابات بستگی به عوامل مختلف دارد.
وی اضافه كرد: روی إقبال مردم به رئیسی بدلیل عملكرد نامناسب دولت در حوزه معیشت و اشتغال بیشتر و این إقبال در شهرستانها قابل توجه است.
رئیس دفتر مردمی ستاد این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینكه آقای رئیسی امكانات لجیستیكی و دولتی ندارد ، ادامه داد: ایشان با این همه از إقبال خوبی برخوردار است طوری كه اوایل پنج تا 6 هزار تن َر در برنامه های او حاضر می شدند درحالی كه این شمار اكنون به ٥٠ هزار تن ر رسیده است و هر چه جلوتر می رویم اهداف رئیسی بین مردم بیشتر دارد جا می افتد.
خورشیدی خاطرنشان كرد: ممكن است انتخابات به مرحله دوم هم كشیده شود و بنظرم قاطبه آرا در دور دوم برای رئیسی است.

**نشست خبری با حضور سه خبرنگار
یكی از نكات قابل توجه نشست خبری مسئول دفتر مردمی ستاد حجت الاسلام رئیسی در خبرگزاری تسنیم حضور خبرنگاران ایرنا، تسنیم و باشگاه خبرنگاران جوان بود.
این درحالی است كه مسئولان خبرگزاری تسنیم در شبكه های اجتماعی از خبرنگاران رسانه های دیگر برای این نشست دعوت كرده بودند كه نتیجه این دعوت عام، حضور سه خبرنگار بود.
اجتمام** ٧٣٢٩**1776
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد** انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر