۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷
کد خبر: 82531805
T T
۰ نفر

بازی های كشورهای اسلامی/نقره حدادی در پرتاب دیسك

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷
کد خبر: 82531805
بازی های كشورهای اسلامی/نقره حدادی در پرتاب دیسك

باكو - ایرنا - احسان حدادی امروز - سه شنبه - در رشته پرتاب دیسك با پرتابی به طول 60،54 متر در پنجمین روز بازی های كشورهای اسلامی، مدال نقره گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازی های كشورهای اسلامی از امروز سه شنبه در ورزشگاه المپیك باكو آغاز شد.
احسان حدادی دارنده مدال نقره بازی های المپیك 2012 لندن، اولین دو و میدانی كار كشورمان بود كه رقابت خود را در بازی های كشورهای اسلامی و در بخش پرتاب دیسك برگزار كرد.
رقابت های پرتاب دیسك با حضور ٨ ورزشكار برگزار شد كه هر یك از پرتابگران ٦ پرتاب انجام دادند تا بر اساس ركوردهای ثبت شده، رده بندی نهایی آنها مشخص شود.
بر این اساس احسان حدادی كه حضور در المپیك لندن و ریو را تجربه كرده در پرتاب های اول و دوم خود به ترتیب ٥٩.٩٦ و ٥٩.٩٨ متر را ثبت كرد. وی سومین پرتاب خود را به میزان ٦٠.٣٧ متر انجام داد.
احسان حدادی كه همراه با هادی سپهرزاد، مربی ایرانی اش در بازی های كشورهای اسلامی شركت كرده است، بعد از ثبت ركورد ٦٠.٥٤ متر در پرتاب چهارم، پرتاب پنجمش را با خطا انجام داد. ششمین و آخرین پرتاب وی هم با ثبت ركورد ٥٨.٧٠ همراه شد.
بدین ترتیب با توجه به ركوردهای ثبت شده توسط دیگر شركت كنندگان، احسان حدادی با ركورد ثبت شده در پرتاب چهارمش، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود كرد.
مدال نقره احسان حدادی در بازی های كشورهای، بیست پنجمین مدال كاروان در این دوره بازی ها به حساب می آید.
پرتابگر تیم ملی دوومیدانی ایران پس از كسب نشان نقره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران از عملكرد خود در بازی های همبستگی كشورهای اسلامی ابراز نارضایتی كرد.
وی گفت: از عملكرد خود راضی نیستم و دوست داشتم پرتاب های بهتری را به ثبت برسانم تا قهرمان شوم.
ملی پوش دوومیدانی ایران افزود: نتیجه ضعیفی بدست آوردم و امیدواریم در رویدادهای آینده نتایج بهتری بگیرم.
چهارمین دوره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی با حضور نمایندگان ٥٤ كشور عضو سازمان همكاری های اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باكو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است.
كاروان ایران نیز با تركیب 280 نفر (127 ورزشكار مرد و 31 ورزشكار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر