۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82531857
T T
۰ نفر
بازی های كشورهای اسلامی/صعود تیم والیبال ایران به دور بعد

باكو - ایرنا - تیم والیبال جوانان ایران در سومین دیدار خود در بازی های كشورهای اسلامی تیم مراكش را با نتیجه 3 بر صفر شكست داد و به مرحله بعدی صعود كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، بازیكنان جوان «بهروز عطایی» این مسابقه را با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 11 به سود خود خاتمه دادند.
والیبالیست های جوان ایران پیش از این 2 پیروزی ارزشمند مقابل عربستان و قطر كسب كرده بودند كه با كسب سومین پیروزی صعود خود را مرحله دوم رقابت ها قطعی كردند.
تیم والیبال ایران درصورت كسب پیروزی در آخرین دیدار برابر الجرایز،صدرنشین گروه دوم خواهد شد.
در دیدار ایران برابر مراكش تعداد زیادی از ایرانیان مقیم باكو با حضور در سالن كریستال هال به تشویق والیبالیست های كشورمان پرداختند.
محمدرضا نجفی مسئول دیپلماسی عمومی و رسانه ای سفارت ایران در عربستان به همراه افرادی از وابستگان نظامی و چند كارمند سفارت، تماشاگران ویژه این دیدار بودند.
با هماهنگی صورت گرفته توسط نجفی، تعدادی از دانش آموزان پایه سوم، پنجم و ششم ابتدایی مجتمع ولیعصر باكو برغم همزمانی دیدار ایران با ساعت درسی بدون پرداخت هزینه بلیت به سالن مسابقات آمدند و به گرمی تیم ملی كشورمان را مورد تشویق قرار دادند.
مسابقات والیبال مردان بازی های كشورهای اسلامی با حضور 10 كشور درحال برگزاری است. تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در گروه دوم رقابت ها با تیم های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراكش همگروه است.
در گروه یك هم تیم های جمهوری آذربایجان، تركیه، تركمنستان، پاكستان و افغانستان حضور دارند.
شاگردان عطایی بعد از یك روز استراحت، 27 اردیبهشت در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف الجزایر می روند.
چهارمین دوره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی با حضور نمایندگان ٥٤ كشور عضو سازمان همكاری های اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باكو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است.
كاروان ایران نیز با تركیب 280 نفر (127 ورزشكار مرد و 31 ورزشكار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر