۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۳۴
کد خبر: 82541346
T T
۰ نفر
خدمت به مردم بدون توجه به گرايش سياسي در اولويت منتخبان شوراها باشد

شيراز- ايرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ويژه لارستان گفت: انتظار است كه خدمت به مردم بدون توجه به گرايش هاي سياسي در اولويت كاري منتخبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا باشد.

به گزارش ايرنا، جليل حسني در ديدار با منتخبان پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر لار افزود: مردم ايران با يك حركت خودجوش و پرشور به صحنه آمدند و مشاركت تاثيرگذاري داشتند و از اين پس، وظيفه ما مسئولان است كه به انتظارات مردم پاسخ مثبت دهيم .
وي اظهار كرد: اميدواريم بتوانيم با هماهنگي و با تركيبي از توانمنديهايي كه در ابعاد اجتماعي، سياسي، مديريتي، فني و متناسب با درخواست مردم و وضعيت شهر وجود دارد انسجامي ايجاد كنيم كه بتوانيم بيشتر به مردم خدمت كنيم.
فرماندار ويژه لارستان با بيان اينكه شهر لار داراي مشكلات فراواني است، گفت: پرهيز از اختلاف نظر و تكيه بر اتحاد در مسير خدمت به مردم زمينه حركت در مسير رفع مشكلات را فراهم مي كند.
حسني با بيان اين كه با اتحاد و همدلي است كه فصل كاري و ماندگار در شهر رقم زده خواهد شد، بيان كرد: اختلاف نظر و اختلاف سليقه در همه افراد وجود دارد و هست ، ولي وقتي تصميم يكي شد ، همه اعضاي شورا با تعامل ، همفكري و همكاري هم، يد واحده باشند و شبانه روز براي چنين مردم شريفي كار كنند و شهر را آباد و زيبا كنند.
معاون استاندار فارس بيان كرد: يكي از آسيب هاي جدي شوراها در بعضي از شهرها و روستاها اين است كه مدتي با همفكري و تعامل با يكديگر خيلي خوب به جلو حركت مي كنند، اما در اواخر دوره فعاليت شورا درگير حاشيه و مسائل جانبي مي شوند و شهر و مردم را رها مي كنند كه اين بد است، بلكه مي بايست تا پايان دوره شورا براي شهر و روستا تلاش و كوشش كرد.
انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا روز جمعه 29 ارديبهشت امسال همزمان با انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري برگزار شد.
بنا بر اعلام فرمانداري ويژه لارستان، 160 هزار نفر در اين شهرستان واجد شرايط اخذ راي بودند كه افزون بر 61 درصد آنان در انتخابات مشاركت كردند.
در اين انتخابات، عبداله محبي، اشكان عسكري، عبدالرحيم مقيمي، سيد عبدالمهدي ميرپور، رحيم بيژني، عشرت جهانديده و خليل نامور به عنوان عضو اصلي به شوراي پنجم شهر لار راه يافتند.
شهرستان لارستان به مركزيت لار در فاصله 370 كيلومتري جنوب شيراز واقع است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهي ** انتشاردهنده: سيداحمد نجفي