۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴
کد خبر: 82542472
T T
۰ نفر
راه اندازي خط توليد چادرمشكي در كارخانه نخريسي خراسان

مشهد- ايرنا- خط توليد چادر مشكي و نخ نازك در كارخانه نخريسي و نساجي خسروي خراسان متعلق به آستان قدس رضوي واقع در شهرك صنعتي بينالود راه اندازي شد.

آستان قدس رضوي عصر سه شنبه به نقل از قائم مقام توليت اين آستان در بازديد از بخشهاي مختلف كارخانه خسروي گزارش داد: با راه اندازي خط جديد توليدي در اين كارخانه براي 100 نفر اشتغال مستقيم ايجاد مي شود.
مرتضي بختياري افزود: هم اينك سالانه پنج هزار و 200 تن انواع نخ و 12 ميليون مترمربع انواع پارچه در اين كارخانه توليد مي‌شود كه با راه اندازي خط جديد ظرفيت آن به بيش از سه هزار تن مي رسد.
وي ادامه داد: كارخانه‌ها و شركتهاي توليدي آستان قدس با ظرفيت‌هاي فوق العاده و نيروي انساني متخصص نقش مؤثري در تحقق اهداف كلان اقتصاد مقاومتي ايفا خواهند كرد.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: كارخانه نخريسي و نساجي خسروي خراسان از قديمي ‌ترين واحدهاي توليدي وابسته به اين آستان است كه به ابزار آلات و دانش فني روز مجهز شده و مي ‌تواند با توليد محصولات كيفي سهم عمده‌ اي از نياز بازار داخل و منطقه را مرتفع كند.
وي افزود: هم‌ اكنون در كارخانه نخريسي خراسان 350 نفر از اهالي شهرستان نيشابور با ميانگين سني 32 سال در چهار نوبت مشغول كار هستند.
خبرنگار: ميترا عبداللهي **انتشاردهنده: حسين كريم زاده
7489/1858