۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82543338
T T
۰ نفر

فعالیت چهار هزار موسسه قرآنی در كشور

۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82543338
فعالیت چهار هزار موسسه قرآنی در كشور

خرم آباد- ایرنا - معاون هماهنگی و نظارت راهبردی شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: اكنون چهار هزار موسسه قرآنی در كشور فعالیت می كنند؛ درحالی كه به 65 هزار موسسه در این زمینه نیاز است.

به گزارش ایرنا، محمد انجم شعاع روز چهارشنبه در حاشیه سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی كه به میزبانی اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: برای از بین بردن این فاصله باید درقالب برنامه پنجم و ششم این كمبود رفع شود تا بتوان در چشم انداز 1414 به 65 هزار موسسه قرآنی مورد نیاز در كشور دست یافت.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینكه بودجه قرآنی كشور از سال 90 تاكنون به صورت ثابت 2 هزار میلیارد ریال تعیین شده بود گفت: امسال مجلس شورای اسلامی این رقم را با 50 درصد كاهش به یكهزار میلیارد ریال رسانده است.
سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی كشور روز چهارشنبه با حضور نمایندگان این شورا در سراسر كشور به میزبانی اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان در خرآباد برگزار شد.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در كانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریكوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
۰ نفر