۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶
کد خبر: 82546101
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: حضور آگاهانه مردم در انتخابات خطر شكاف شهری و روستایی را دفع كرد

شهركرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی كه عده ای در انتخابات تلاش داشتند در كشور شكاف بین شهری و روستایی ایجاد كنند، اما حضور آگاهانه مردم این خطر را دفع كرد و ملت ایران نشان داد یك جامعه صد درصدی است.

به گزارش ایرنا، علی كاظمی باباحیدری روز شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: هرچه به جلوتر می رویم حضور مردم در انتخابات آگاهانه تر و تحلیل آنها از فضای كشور كارشناسی تر می شود و همین امر منجر به حماسه حضور آنها در 29 اردیبهشت شد.
وی ادامه داد: در همین راستا ضروری است تا دولت دوازدهم با چینش كابینه ای قوی، مستحكم و كارآمدتر مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد.
كاظمی باباحیدری با بیان اینكه «بازنده» انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، تصریح كرد: در نظامی كه مبتنی بر مردم سالاری دینی اداره شود، رقابت بر حسب رفاقت است و آنكس كه با نظر اكثریت انتخاب می شود، متعلق به همه است و باید در برابر همه گروه ها و اقشار پاسخگو باشد.
این نماینده مجلس افزود: قطار نظام در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی بخوبی ریل گذاری شده و همه وظیفه دارند در سرعت بخشی به حركت این قطار كمك كنند.
كاظمی باباحیدری، اشتغال و تولید را از اولویت های مهم كشور دانست و گفت: با ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران و توجه به بخش های مختلف از جمله صنایع تبدیلی و گردشگری می توان بستر مناسبی برای رونق تولید و اشتغال در كشور ایجاد كرد.
وی، قدرت گیری كشور در عرصه بین الملل را از دستاوردهای برگزاری انتخابات باشكوه و حماسی دانست و خاطرنشان كرد: نظام قدرت خود را از مردم می گیرد از همین رو ضروری است تا در راستای رفع مشكلات و پیگیری مطالبات آنها گام های بیشتری بردارد.
مدیركل پست چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به خدمات دولت یازدهم در استان افزود: در طول سالهای اخیر برای 450 نفر در استان اشتغالزایی شده كه از این تعداد 73 درصد در بخش خصوصی مشغول فعالیت هستند.
حسین عنایتی تصریح كرد: هم اكنون 350 واحد پستی در چهارمحال و بختیاری فعال است كه از این تعداد 51 درصد واحدها روستایی و مابقی شهری است.
وی از رشد یكهزار درصدی رشد كاربران اینترنت در استان خبر داد و گفت: قبل از دولت یازدهم تعداد كاربران 23 هزار نفر بوده كه این تعداد در دولت یازدهم به 281 هزار نفر افزایش یافت.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021