۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82546953
T T
۰ نفر

برپایی٣٠٠ جشن گلریزان در كشور

۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82546953
برپایی٣٠٠ جشن گلریزان در كشور

تهران - ایرنا - ٢٨٨ جشن گلریزان در ماه رمضان به منظور آزادی زندانیان جرایم در سراسر كشور برگزار می شود.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد دیه كشور، دفاتر نمایندگی استانی در ماه مبارك رمضان با رشد ٤ درصدی نسبت به سال گذشته، در مجموع میزبان برگزاری ٢٨٨ آیین گلریزان ویژه آزادی زندانیان نیازمندِ محكوم به جرایم غیرعمد خواهد بود.
طبق آمار به ترتیب استان‌های خوزستان با ٤٠ همایش، كرمان با ٣٠ آیین و بوشهر با برپایی ٢٤ مراسم، بیشترین جشن‌های گلریزان را میزبانی می‌ كنند.
براساس این گزارش، ستادهای دیه البرز، تهران، اصفهان، یزد، خراسان‌رضوی و كرمان از جمله استان‌هایی هستند كه علاوه بر مراسم گلریزان عمومی، با محوریت معرفی مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی، به طور زنده در برنامه‌های مناسبتی پیش از افطار، از طریق قاب تلویزیون مهمان خانه‌‌های مردم نوعدوست ایران اسلامی خواهند بود.

**جشن گلریزان ستاد دیه
سی امین جشن گلریزان ستاد دیه كشور با هدف دستگیری از زندانیان جرائم غیرعمد طبق سنت هرساله، امسال نهم خرداد ماه مطابق با چهارمین روز از ماه مبارك رمضان در تهران برگزار می‌شود.
سی امین جشن گلریزان ستاد دیه كشور طبق سنت هر ساله با دعوت از مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی با محوریت كمك و دستگیری از زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود و خیرین هرساله دستگیر ستاد دیه در این امر مهم بوده اند.
گفتنی است، هرساله كمك معنوی و مادی رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ این جشن را روشن خواهد كرد و روسای سه قوه نیز كمكهای خود را برای ستاد دیه برای دستگیری از زندانیان واجد شرایط ارسال كرده اند.
اجتمام**٧٣٢٩**1193**1569
تنظیم: لیلا اسماعیل نژاد **انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر