۹ خرداد ۱۳۹۶، ۷:۲۹
کد خبر: 82548968
T T
۰ نفر
پايان بازبيني بخش ميداني بيستمين جشنواره ملي تئاتر فتح خرمشهر

تهران - ايرنا - دبيرخانه بيستمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت فتح خرمشهر نتايج بازبيني آثار بخش ميداني اين جشنواره را اعلام كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، هيات انتخاب بيستمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت فتح خرمشهر در خوزستان پس از بررسي مجموعه آثار متقاضي حضور در بخش ميداني، پنج نمايش را به طور قطعي و چهار نمايش را به صورت مشروط براي حضور در اين جشنواره معرفي كرد.
نمايش هاي راه يافته به بخش ميداني جشنواره امسال شامل 'عروس' به كارگرداني مسعود براهيمي از اصفهان، 'من بايد برم' به كارگرداني سحر محسني كياسري از ساري، 'سياحي' به كارگرداني محمود عيسي پور از كرج، 'جنگ زير پوست من و مادرم' به كارگرداني بهنام كاوه گويي از آبادان و 'در اين روزها' به كارگرداني پيام عزيزي از شازند است.
هيات انتخاب بيستمين جشنواره ملي تئاتر فتح خرمشهر همچنين نمايش هاي 'خاطراتي كه فراموش نمي شود' به كارگرداني پژمان مهراب پور از مينوشهر، 'اشك سرخط مشق' به كارگرداني عبدالحسين جليل نسب از خرمشهر، 'نورالدين' به كارگرداني ابوالفضل اجاق پور محمودي از تبريز و 'نجواهاي پشت ديوار' به كارگرداني مرجان قاسمي از دهلران را به عنوان آثار مشروط براي حضور در اين رويداد هنري معرفي كرد.
بيستمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از 10 تا 14 تير امسال به دبيري همايون قنواتي و در شهرهاي خرمشهر و آبادان برگزار مي شود.
7100/ 6037
ديافت كننده:كميله حجازي ** انتشاردهنده: عبدالحميد راجي