۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۱۵
کد خبر: 82560673
T T
۰ نفر

تیم‌ ملی مچ اندازی ایران درآسیاسوم شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۱۵
کد خبر: 82560673
تیم‌ ملی مچ اندازی ایران درآسیاسوم شد

گرگان - ایرنا - تیم ملی مچ اندازی ایران در رقابت های آسیایی كشور قرقیزستان با كسب 9 مدال در بین 11 كشور به مقام سوم دست یافت.

سرمربی و مسئول كمیته مچ اندازی فدراسیون‌ بدنسازی، پرورش اندام، بادی كلاسیك، قوی ترین مردان و مچ اندازی كشور شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ورزشكاران تیم ایران در این رقابت ها كه طی روزهای 17 تا 20 خرداد در ساحل بوستری كشور قرقیزستان برگزار شد با كسب 2مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز پس ازقزاقستان و قرقیزستان و در بین 800 ورزشكار كشورهای مختلف به این مقام رسیدند.
عزت الله رجبلو اسامی مدال آوران ایران را به شرح ذیل اعلام كرد:
* رده پیشكسوتان
قربانعلی ابراهیمی در رده سنی پیشكسوتان 40 تا 50‌ سال وزن 70 كیلوگرم مدال طلا چپ دست
* رده امیدها
محمد قاسمی رده سنی امیدها وزن 55 كیلوگرم مدال برنز چپ دست
*رده بزرگسالان:
محمد قاسمی وزن 55كیلوم گرم مدال نقره چپ دست (شركت كننده در دو رده)
حسین حبیب الله‌ زاده وزن 65 كیلوگرم مدال برنز راست دست
بابك فرج الهی وزن 70 كیلوگرم مدال برنز راست دست
ابراهیم ایری وزن 75 كیلوگرم مدال نقره چپ دست و راست دست
سخید ایزدی وزن 75 كیلوگرم مدال برنز چپ دست
علی راستگو وزن 100 كیلوگرم مدال نقره چپ دست
نعمت غفاری نیا وزن 110 كیلوگرم مدال طلا راست دست
رجبلو ادامه داد: این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشكسوتان در 2 بخش آقایان و بانوان و همچنین‌ بخش جانبازان و معلولین برگزار شد كه تیم ایران در رده های نوجوانان، جوانان و پیشكسوتان 50 تا 60 سال و جانبازان و معلولین و همچنین بانوان شركت كننده نداشت‌.
مسئول كمیته مچ اندازی كشور تصریح كرد: در كنار مدال آوران كشور, مجتبی آدینه، محمد فلاحیان، محمدخالد دست باز و خضرالله رضایی در رده سنی پیشكسوتان 40 تا 50 سال و اكبر حبیب الله زاده، اسماعیل توكلی، ابوالفضل صدقی و محمد ارفعی در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند.
وی تصریح كرد: همچنین مهرداد آرین، محمد عبدالوند، محمد ارفعی، ابوالفضل صدقی و محمد فلاحیان از داوران كشورمان با قضاوت در این رقابت ها و شركت در كلاس های داوری موفق به اخذ مدرك درجه A بین المللی آسیا شدند.
به گفته وی؛ ناصر امیری، جلال نادمی و سیدمحسن زرگر به عنوان سرپرست، نمایندگان فدراسیون و حراست وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات تیم ایران را همراهی كردند.
3014/1648/1484
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده : اصغر رضاخانی
۰ نفر