اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل مجتمع ورزشی فجر علی آباد 3

استاندار خوزستان گفت: 30 میلیارد ریال اعتباربرای تكمیل مجتمع ورزشی فجر علی آباد 3، ساخت دو مدرسه شش كلاسه و تجهیز مدارس علی آباد و زویه اختصاص یافت.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از مناطق زویه و علی آباد اهواز اظهار كرد: پروژه های عمرانی آموزش و پرورش از جمله فضاهای آموزشی و ورزشی در اولویت جذب اعتبار هستند.
وی با بیان اینكه 30 میلیارد ریال جهت تكمیل پروژه های عمرانی آموزش و پرورش در این مناطق اختصاص یافت، تصریح كرد: مهمترین اقدام در آموزش و پرورش افزایش فضای آموزشی است كه با اختصاص اعتبار فوق شاهد ساخت دو مدرسه شش كلاسه، تجهیز تمام مدارس علی آباد و زویه و تكمیل مجتمع ورزشی فجر علی آباد 3 خواهیم بود.
استاندار خوزستان ادامه داد: تمام تلاش دولت در استان خوزستان در راستای رفع كمبود فضاهای آموزشی و برطرف ساختن چالش های آموزش و پرورش است.
شریعتی با بیان اینكه محرومیت زدایی از مناطق كم برخوردار استان از اولویت های دولت است، توضیح داد: رسیدگی به مناطق كمتر توسعه یافته و برطرف ساختن مشكلات مردم در این مناطق در دستور كار ماست و اختصاص این اعتبار جهت كمك به آموزش و پرورش در انجام وظایف خود است.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده : كبری آقازری