۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶
کد خبر: 82565769
T T
۰ نفر
كارخانه تولید لوله های پلی اتیلن در ورامین افتتاح شد

تهران -ایرنا - كارخانه تولید لوله های پلی اتیلن صبح پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرك صنعتی سالاریه ورامین به بهره برداری رسید.

فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: یكی از مهمترین طرح های دولت یازدهم برای تأمین آب مورد نیاز كشاورزی دشت ورامین ، انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران است كه برای اجرای این طرح مهم ، 155 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
محمدرضا یوسفی افزود : اجرای این طرح با استفاده از لوله های پلی اتیلن با قطر 3 متر در 36 كیلومتر صورت می گیرد كه این لوله ها در كارخانه محمدیان كه با حضور وزیر صنعت افتتاح شده است، تولید می شود.
وی اظهار كرد: این كارخانه با ظرفیت سالانه 70 تن لوله های پلی اتیلن تك جداره و دو جداره با قطر حداكثر 3 متر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
یوسفی بیان كرد: با بهره برداری از این كارخانه 150 نفر به صورت مستقیم مشغول كار شده اند.
وی تصریح كرد: كارخانه تولید لوله های پلی اتیلن محمدیان ، بزرگترین كارخانه تولید كننده لوله های دوجداری با هسته فلزی در خاورمیانه است.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت به منظور بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ورامین و افتتاح یك كارخانه صبح پنجشنبه وارد شهرستان ورامین شد.
قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرك های صنعتی سالاریه و چرمشهر از كارخانه تولید كاتالیست ایرانیان و شركت چرم سازی وطن بازدید كند.
افتتاح كارخانه تولید لوله های پلی اتیلن انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین از دیگر برنامه های نعمت زاده در سفر به شهرستان ورامین است
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر یك روزه خود به ورامین از لكه صنعتی خیرآباد نیز بازدید و ضمن بازدید از دو كارخانه تولیدی ، به مشكلات این منطقه صنعتی از شهرستان ورایمن رسیدگی خواهد كرد.
شهرستان ورامین دارای دو شهرك صنعتی سالاریه و چرمشهر ، یك شهرك كشاورزی و یك منطقه صنعتی در خیرآباد است.
ورامین با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 35 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
۰ نفر