۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82570190
T T
۰ نفر
سردار ساجدی نیا: تجمع مقابل موسسات مالی قانونی نیست؛ مسئولان تدبیر كنند

تهران - ایرنا - رییس پلیس تهران بزرگ با غیرقانونی خواندن تجمع های اخیر مقابل برخی بانك ها و موسسات مالی، از دست اندكاران و مسئولان این موسسات مالی خواست كه در این خصوص تدبیر و چاره اندیشی كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در آگاهی تهران بزرگ اظهار كرد: با اینكه این تجمع ها مجوز قانونی ندارد اما رویه پلیس این است كه با مردم مدارا كند تا مشكل خاصی ایجاد نشود.
وی گفت: در روز گذشته 24 مورد تجمع مقابل موسسه ها و برخی بانك ها در سطح شهر تهران برپا شد كه لزوم چاره اندیشی برای این افراد را از سوی مسئولان، نشان می دهد.

** تداوم ایست و بازرسی ها در سطح شهر تهران
سردار ساجدی نیا در پاسخ به سئوالی در مورد ایست و بازرسی های سطح پایتخت اظهار كرد كه این ایستگاه ها همچنان دایر و به فعالیت شان ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: از مردم تهران هم بخاطر معطلی هایی كه در مسیرها دارند، عذرخواهی می كنیم.
رییس پلیس تهران بزرگ، امنیت پایتخت را مطلوب ارزیابی كرد و حضور گسترده مردم در شب های قدر را یكی از دلایل امنیت بالای تهران ارزیابی كرد.
سردار ساجدی نیا همچنین از تمهید تدابیر ترافیكی و امنیتی - انتظامی در سطح تهران برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

* از خودروسازها رضایت نداریم
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین در پاسخ به سئوال یكی از خبرنگاران در مورد ایمنی ضعیف برخی خودروهای تولید داخل و سرقت آسان آنها، اظهار كرد كه با اینكه بارها در جلسات و در مصاحبه ها در این خصوص هشدار داده ایم اما هنوز از روند ایمنی خودروها رضایت نداریم.
سردار ساجدی نیا گفت: معتقدیم كه خودروسازهای داخلی همچنان باید سیستم ایمنی خودروها را بخصوص در مقابل سرقت تقویت كنند.

* جمع آوری معتادان متجاهر به شرط تامین ظرفیت نگهداری
وی همچنین جمع آوری معتادان متجاهر را از دیگر برنامه های در دستور كار پلیس عنوان كرد و در عین حال از كمبود ظرفیت نگهداری در تهران به عنوان یكی از عوامل بازدارنده در این خصوص، سخن گفت.
سردار ساجدی نیا افزود: از ابتدای امسال تاكنون فقط 700 نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادان متجاهر در تهران ایجاد شده كه متناسب با نیازهای واقعی نیست.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از آمادگی پلیس برای تامین امنیت مردم در بوستان ها و پارك های سطح شهر با توجه به فرارسیدن تابستان و استفاده بیشتر مردم از این اماكن، خبر داد.
به گزارش ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا امروز به مناسبت اجرای موفقیت آمیز طرح ناجا در 2 روز اخیر كه منجر به شناسایی و انهدام 30 باند سارق و دستگیری 145 سارق، زورگیر و كیف قاپ در پلیس آگاهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران حاضر شد.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/6539/1109**1625
۰ نفر