۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82575214
T T
۰ نفر
امام جمعه آبادان:سيلي كه سپاه به داعش زد فراموش نشدني است

آبادان - ايرنا - امام جمعه آبادان گفت: عمليات بسيار موفق موشكي ايران بر عيه مواضع گروه تروريستي داعش در مسيري بيش از 700 كيلومتر دورتر از مرزهاي ايران اسلامي سيلي محكمي به صورت داعش بود كه صداي آن به گوش حاميان اين گروه تروريستي رسيد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام علي ابراهيمي پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه آبادان با تشكر از حضور گسترده شهروندان آباداني در راهپيمايي روز قدس افزود:مردم آبادان با وجود گرما و با زبان روزه براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.
وي اظهار داشت:قدس روزي است كه مردم مظلوم فلسطين با تمام وجود احساس مي ‌كنند كه ملت‌ مسلمان جهان با اقتدار از آن ها حمايت مي كنند.
خطيب جمعه آبادان گفت:رژيم صهيونيستي و همچنين استكبار به سردمداري امريكا نمي خواهند مردم فلسطين و همچنين جهان اسلام با هم متحد شوند و تلاش مي كنند ميان آنان تفرقه ايجاد كنند .
حجت الاسلام ابراهيمي پور با اشاره به وضعيت حساس منطقه و نيز موقعيت جهان اسلام گفت:با اقدامات موشكي صورت گرفته از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيز افزايش قدرت جبهه مقاومت در هر دو كشور سوريه و عراق داعش در حال از بين رفتن است.
وي افزود:عمليات بسيار موفق موشكي ايران بر عيه مواضع گروه تروريستي داعش در مسيري بيش از 700 كيلومتر دورتر از مرزهاي ايران اسلامي سيلي محكمي به صورت داعش بود كه صداي آن به گوش حاميان اين گروه تروريستي رسيد.
خطيب جمعه آبادان اظهار داشت:ايران اسلامي انتقام خون شهدا را از تروريست هاي تكفيري با حمله موشكي سپاه به مواضع اين افراد جنايتكار گرفت و همه مسلمانان را مسرور كرد و بعد از اين هم ضربات ديگري از سوي رزمندگان و نيروي سپاه و ارتش به دشمنان بشريت وارد خواهد شد.
حجت الاسلام ابراهيمي پور با اشاره به روز قوه قضائيه گفت:جامعه اسلامي به دنبال عدالت اجتماعي است و براي استمرار عدالت نياز به قوه قضائيه داريم زيرا صحت مسئولان ما بر عهده قوه قضائيه است.
خطيب جمعه آبادان به شهادت مظلومانه آيت الله دكتر بهشتي و 72 تن اشاره كرد و افزود: منافقان 17 هزار نفر را در كشور ترور كردند.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند