۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶
کد خبر: 82587841
T T
۰ نفر
عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان استعفا داد

اهواز - ايرنا - عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفاي خود از هيات مديره اين تيم، گفت:جايگاه اعضا هيات مديره در اين باشگاه، حتي كمتر از مدير رسانه اي تيم است.

صفر جمالپور روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با ايرنا افزود:اگرچه يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان به شمار مي روم، از اقدامات و فعاليت هاي باشگاه بي اطلاع بود و نظير ديگر فوتبال دوستان اخبار باشگاه را از طريق رسانه ها مطلع مي شوم.
عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان با اعلام استعفاي خود از باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به اينكه سيستم مديريتي درون باشگاه نامفهوم بوده و اعضاي هيات مديره در سردرگمي به سر مي برند تصميم گرفتم كه استعفاي خود را اعلام كنم چرا كه بود يا نبود ما در باشگاه معنا ندارد.
وي ادامه داد: يك ماه پيش، طي مذاكرات مسئولان بانك ملي ايران و استاندار خوزستان، مقرر شد كه تيم استقلال خوزستان به اداره كل ورزش و جوانان سپرده شود و به دنبال آن با عبدالله ويسي وارد مذاكره شديم تا در ليگ هفدهم تيمي قوي روانه مسابقات كنيم.
جمالپور افزود:پس از ورود ويسي بنا داشتيم به دنبال جذب بازيكنان بومي استان باشيم اما هر چه به جلوتر مي رفتيم از طريق فضاي مجازي مطلع مي شديم كه فلان بازيكن آن هم بدون اطلاع هيات مديره جذب باشگاه شده است اين در حالي است كه جذب اين بازيكنان با هماهنگي مدير رسانه باشگاه صورت مي گيرد و هيات مديره عملا هيچ كاره هستند كه در نوع خود استثنايي است.
عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به اين كه جايگاه مدير رسانه در تصميم‌گيري هاي باشگاه بالاتر از هيات مديره است افزود:در فضاي مجازي مطلع مي شديم كه مدير رسانه تيم كه جديدا سمت مدير اجرايي را به وي سپرده اند با فلان بازيكن عكس مي گيرد و قرارداد امضا مي كند مگر مي شود مدير رسانه تيم با بازيكن قرارداد ثبت كند.
وي تصريح كرد:يك روز مي گويند تيم به گروه ملي واگذار شده است و روز ديگر مي گويند تيم به اداره كل ورزش و جوانان خوزستان هبه شده و روز ديگر مي گويند فلان شخص در دبي امارات قصد خريد تيم را دارد و خبرهاي ديگر كه هر روز در رسانه‌ها درج مي شود اين در حالي است كه اعضاي هيات مديره در كوچكترين تصميمات باشگاه دخيل نيستند و كسي ما را به حساب نمي آورد.
جمالپور با بيان اينكه روز گذشته سيزدهم تيرماه در اقدامي عجيب و باز هم بدون اطلاع هيات مديره، براي باشگاه سرپرست انتخاب مي كنند كه در واقع همان مديرعامل باشگاه است، افزود: مگر مي شود يك تيم هم سرپرست و هم مدير اجرايي داشته باشد.
وي اظهار داشت:در تمامي باشگاه ها اعضاي هيات مديره مديرعامل تيم را تعيين مي كنند اما در باشگاه استقلال خوزستان مديرعامل شركت گروه ملي فولاد ايران كه رسما اعلام كرده بود تمايلي به تيم داري نداريم، سرپرست مشخص مي كند.
عضو هيات مديره باشگاه استقلال خوزستان با گلايه از مسولان ورزش استان خوزستان و با بيان اينكه مشخص نيست صاحب تيم چه كسي است، افزود: ابتدا مسولان گروه ملي و بانك ملي اعلام مي كنند ما نمي توانيم در تيم هزينه كنيم و تيم را به اداره كل واگذار مي كنند اما اكنون باز خودشان وارد كار شدند و براي تيم مسئول مشخص مي كنند.
وي در پايان سخنانش گفت:ما نيز همچون ساير مسولان و فوتبال دوستان خوزستاني تلاش مي كنيم كه استقلال خوزستان به جايگاه واقعي خود برگردد اما وقتي ما را در تصميمات باشگاه دخيل نمي كنند و به نوعي يك مترسك هستيم شخصا ترجيح دادم از باشگاه استقلال خوزستان استعفا دهم.
6125 خبرنگار:پارسا شاكري ** انتشار:سيدبهادر حسيني