۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
کد خبر: 82591623
T T
۰ نفر
برپايي نخستين اردوي تداركاتي زير نظر سرمربي جديد فوتسال زنان

تهران- ايرنا- ملي پوشان فوتسال برگزيده از 11استان كشور با هدايت سرمربي جديد فردا- دوشنبه به منظور آمادگي براي حضور در بازيهاي داخل سالن آسيا تركمنستان در تهران اردو مي زنند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از فدراسيون فوتبال، ملي پوشان فوتسال بانوان با هدايت شهرزاد مظفر تمرينات خود را در تهران از سر مي گيرند.
مظفر روز گذشته از سوي كميته فني فدراسيون فوتبال بار ديگر به هدايت تيم ملي فوتسال زنان انتخاب شد.وي پيشتر در سال 2013 توانست در بازي هاي داخل سالن كره جنوبي عنوان نايب قهرماني زنان آسيا را از آن خود كند.
سرمربي جديد تيم ملي فوتسال اسامي 23 بازيكن از 11استان كشور را به اردوي تداركاتي اعلام كرد.
از استان تهران نسيمه غلامي، فرشته كريمي، فرزانه توسلي، آرزو صدقياني زاده، سوسن رضا پور و از استان خوزستان سهيلا ملمولي، فاطمه پاپي، طاهره مهدي پور، سارا افرازي، سحر پاپي، فرشته خسروي و راحله رفيعي در اين اردو حضور دارند.
نسترن مقيمي، نسيم نوازنده از مازندران،مهسا نظري، سارا شيربيگي از كرمانشاه، ليلا خدابنده لو از البرز، فهيمه زارعي از هرمزگان،فاطمه اعتدادي از قزوين،مهتاب بنايي از فارس،فاطمه رحمتي از زنجان،فائزه مدني از گيلان و فاطمه ارژنگي از خراسان رضوي ديگر نفرات دعوت شده به اين اردو هستند.
اين اردوي تا 25 تير ماه در مركز ملي فوتبال (كمپ تيم هاي ملي) برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9250** 1701
تنظيم كننده :گلي سفيدزاده* انتشار: حميد قديمي