۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۷
کد خبر: 82597569
T T
۰ نفر
غائله پسر ترامپ گردبادی با بالاترین قدرت ویرانگری است

نیویورك-ایرنا- یكی از مشاوران نزدیك دونالد ترامپ افشاگری های مربوط به دیدار پسر رئیس جمهوری آمریكا با وكیل روسی را تحولی بسیار بد و گردبادی شدید از رده پنجم تخریب توصیف كرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، شبكه خبری سی بی اس امریكا فاش كرد كه این مشاور افشاگری های مربوط به دیدار و گفت و گوی دونالد ترامپ جونیور پسر رییس جمهوری آمریكا با یك وكیل روسی، واقعه ای بسیار بد و ویرانگر و به گردبادی با درجه پنج كه دارای بالاترین قدرت تخریب و ویرانگری است، تشبیه كرده است.
میجر گرت وابسته خبری همین شبكه خبری به نقل از یكی دیگر از مشاوران ترامپ نوشته است كه او نیز این واقعه را هولناك و یك مشكل زیان بار در فضای كاخ سفید و دولت ترامپ توصیف كرده است.
این در حالی است كه ترامپ از روز یكشنبه كه خبر این دیدار در رسانه های آمریكایی انعكاس پیدا كرد به دفاع از پسر خود برخاسته و ضمن عادی خواندن چنین دیدارهایی، ترامپ جونیور را انسانی صادق و وفادار به كشورش عنوان كرده است.
یكی از منابع نزدیك به كمیته تحقیقات سنای آمریكا به گرت گفته است، كپال منافورت یكی دیگر از مشاوران ترامپ كه در این دیدار پسر ترامپ را همراهی می كرد، حدود یك هفته پیش و درست در زمانی كه نشریه نیویورك تایمز آمریكایی نخستین گزارش خود در رابطه با این دیدار مخفیانه را آماده چاپ می كرد، كمیته مذكور را از وقوع چنین دیداری در ماه ژوئن سال گذشته مطلع كرده است.
شبد-4-541**9122** انتشار دهنده: مهدی نعمتی