۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳
کد خبر: 82597759
T T
۰ نفر
آتش سوزی در پاركینگ یك ساختمان مسكونی در تهران/4 خودرو در آتش سوخت

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در پاركینگ یك ساختمان مسكونی در بلوار تعاون خبر داد و گفت: در این حادثه 4 دستگاه خودروی سواری در آتش سوخت.

سید جلال ملكی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 5:47 امروز حادثه آتش سوزی در پاركینگ یك ساختمان مسكونی در بلوار تعاون خیابان نیلوفر به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان؛ تشك نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان كرد: در پاركینگ یك ساختمان 5 طبقه 10 واحدی آتش به 4 خودروی سمند؛ ام وی ام؛ 405 و 206 سرایت پیدا كرده بود و این حریق در حال سرایت به سایر خودروها بود‌.
ملكی با بیان اینكه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساكنان در میان دود غلیظ گرفتار بودند افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش كردن آتش وارد عملیات نجات شدند و 12 نفر از ساكنان این ساختمان را به سلامت خارج كردند.
وی خاطرنشان كرد: در محل پاركینگ چندانباری وجود داشت كه آتش به بخشی از این انباری ها سرایت پیدا كرده بود.
به گفته ملكی با اقدامات آتش نشانان از سرایت كامل آتش به انباری ها جلوگیری شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره تعداد مصدومان این حادثه نیز گفت: تنها یك مرد مسن دچار دود گرفتگی شده بود كه آتش نشانان وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.
ملكی با بیان اینكه آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی ساعت 7:36 به این عملیات پایان دادند خاطر نشان كرد: علت حادثه از سوی كارشناسان در دست بررسی است.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243//7244
۰ نفر