۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۵۶
کد خبر: 82603040
T T
۰ نفر
خرمشهر قهرمان مسابقات دو و ميداني دانش آموزان پسر كشور

خرمشهر – ايرنا - مدير آموزش و پرورش خرمشهر گفت: تيم دوميداني خرمشهر به نمايندگي از استان در سي و چهارمين دوره مسابقات دانش آموزان پسر كشور در كردستان به عنوان قهرماني دست يافت.

عبدالحافظ عنبري اظهار كرد: كانون دو و ميداني دانش آموزي خرمشهر در سي و چهارمين دوره مسابقات دانش آموزان پسر كشور به ميزباني كردستان با كسب پنج مدال انفرادي و يك مدال تيمي و احتساب امتيارات كسب شده به عنوان قهرماني دست يافت.
وي از كسب مدال طلاي تيمي در بخش رله خبر داد و افزود: علاوه بر اين مقام نخست تيمي، خرمشهر موفق به كسب چهار مقام دوم و يك مقام سوم نيز شد.
عنبري ادامه داد: سامان عباسي در پرتاب وزنه و دوي 100 متر موفق به كسب دو مقام دومي شد، علي واحدي اصل در پرش ارتفاع و مرتضي تركان در دوي 800 متر نيز مقام دوم را كسب كردند و ارسام اسدي در پنجگانه به مقام سوم دست يافت.
مدير آموزش و پرورش خرمشهر با بيان اينكه كسب عنوان قهرماني براي خوزستان با احتساب دارندگان مقام هاي اول تا ششم انجام شده است، افزود: علي واحدي اصل در پرش طول به مقام چهارم، محمد امين حمداوي در دوي 60 متر پنجم، محمد علي كاظم پور در دوي 100 متر و 200 متر به مقام پنجم و محمدرضا اموري نيز در سه كيلومتر پياده روي به مقام ششم دست يافتند.
وي در ادامه گفت: در اين دور از مسابقات محمد حسين پور به عنوان مربي و مسعود توسليان به عنوان سرپرست، تيم را همراهي مي كردند.
سي و چهارمين دوره مسابقات قهرماني دو و ميداني دانش آموزان پسر سراسر كشور با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدايي در قالب 26 تيم در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.
7100/6002 خبرنگار : كميله حجازي *** انتشار دهنده :كبري آقازري