۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۴:۰۰
کد خبر: 82604300
T T
۰ نفر
ارتش رژيم صهيونيستي راهپيمايي حمايت از مسجد الاقصي را سركوب كرد

تهران - ايرنا - ارتش رژيم صهيونيستي راهپيمايي فلسطينيان ساكن سرزمين هاي اشغالي موسوم به «روز خشم فلسطين» در حمايت از مسجد الاقصي و اعتراض به اقدامات اخير صهيونيست ها را سركوب كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از شبكه خبري اسكاي نيوز، نظاميان رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه در ايست بازرسي «قلنديا» حد فاصل ميان شهرهاي رام الله و قدس به سوي جوانان فلسطيني گلوله هاي پلاستيكي و گاز اشك آور شليك كردند.
جوانان فلسطيني در پاسخ به تيراندازي و شليك گاز اشك آور از سوي صهيونيست ها به سوي آنها سنگ پرتاب كردند.
جمعيت هلال احمر فلسطين اعلام كرد كه سه تظاهركننده فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان صهيونيست زخمي و راهي بيمارستان شدند.
از سوي ديگر در بيت لحم نظاميان صهيونيست يك خارجي و يك فلسطيني را دستگير كردند. همچنين در تظاهرات مشابهي شماري از تظاهركنندگان بر اثر گاز اشك آور دچار آسيب شدند.
ارتش رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر به شماري از نمازگزاران در ورودي باب الاسباط منتهي به مسجد الاقصي حمله كردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
اين در حالي است كه نمازگزاران فلسطيني به تحصن خود در ورودي هاي مسجد الاقصي و بخش قديمي شهر قدس براي هفتمين روز متوالي در اعتراض به ايجاد ايست بازرسي هاي هوشمند، ادامه مي دهند.
اين اقدام رژيم صهيونيستي پس از آن صورت گرفت كه جمعه گذشته در پي درگيري پليس رژيم صهيونيستي با جوانان فلسطنيي، سه فلسطيني شهيد شدند و دو صهيونيست نيز به هلاكت رسيدند.
شبد**1480**1379
مترجم: غلامرضا رفيع** انتشار دهنده: هادي افتخاري
۰ نفر